Hop til indhold
sydfyn2

Lækre unge Trine på Fyn

Recommended Posts

Hej alle

Pas på derude

Fik med stor toldmodig lavet en aftale med hende Trine. Hun kommer kørende i en gammel Opel uden siderude, sikkert stjålet. Vi køre ud til et godt sted i nærheden for at ordne foretningen. Hun får pengene, straks efter finder hun ud af at hun har glemt kondomerne i hendes bil. Nå for den, men har allerede brugt megen tid på at få en aftale med hende, så ingen problem. Vi køre hurtig tilbage, hun hopper ud og roder med noget inden under rattet, og kort efter køre hun med fuld gas af sted. Bye bye money :eek:. Af skade bliver man klog. :geek: ...... Men måske jeg finder hende igen :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Hej alle

Pas på derude

Fik med stor toldmodig lavet en aftale med hende Trine. Hun kommer kørende i en gammel Opel uden siderude, sikkert stjålet. Vi køre ud til et godt sted i nærheden for at ordne foretningen. Hun får pengene, straks efter finder hun ud af at hun har glemt kondomerne i hendes bil. Nå for den, men har allerede brugt megen tid på at få en aftale med hende, så ingen problem. Vi køre hurtig tilbage, hun hopper ud og roder med noget inden under rattet, og kort efter køre hun med fuld gas af sted. Bye bye money :eek:. Af skade bliver man klog. :geek: ...... Men måske jeg finder hende igen :mrgreen: 

Puha. Det er satme en nedern omgang.

Det næste jeg skriver her, lyder måske lidt groft, men here goes.

Havde jeg været ude for sådan en oplevelse, var det første jeg gjorde at finde et andet tlfnummer at ringe fra, lave en aftale, mødes med hende og true hende med et ordentlig lag tæsk hvis hun ikke hostede op med enten pengene eller fjabben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for advarslen!

Kan du ikke beskrive hende lidt nærmere, evt. personlige kendetegn, så vi kan genkende hende hvis hun skifter navn. Svarede hun til beskrivelsen i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun svare nok nogenlunde til beskrivelsen. En høj pige, med tatovering på armen, meget sminket. Tror ikke hun er 21, måske nærmere 25. Havde en aftale lørdag om at mødes på Aarup station, her dukkede hun ikke op. Fik kontakt Søndag, hvor hun kom med forklaring om at hun var blevet forhindret, da politiet havde stoppet hende med bøde for bade fart og mobilsnak. Hun siger hun lige er flyttet til Fyn, og har ca 15 min kørsel til Middelfart, har en lille hund (bomuldshund), og at hun bor I lejlighed. Hun har tidligere annonceret sammen med en lidt ældre veninde, her kun med mailadr.  Kendetegn er altså, langlemmet med tatovering på armen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes nok man kunne se en tatovering på højre arm på billedet, så det var altså et billede af hende selv.

Det er svært at vide hvor meget af det hun har fortalt der er sandt. Men hvis hun annoncerer igen har vi vel oplysninger nok til at kunne genkende hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jernpik

bomuldshund, lækker og tatoverret. Det kunne lyde som hende der var i Lind ved herning og der hed Nicki. Der er hun ikke mere. Måske hun nu er at finne på fyn.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernpik, det var da noget af en konklusion.

Nicki er for tiden til eksamen og annoncerer derfor ikke lige nu.

Desuden kører hun ikke i en gammel Opel  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men så alligevel :oops:  . Hun fortalte, at hun lige var flyttet fra jylland til fyn :arrow:  såååe måske.

Hvorfor dog løbe med en halv vind, når natten er vor egen  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor dog løbe med en halv vind, når natten er vor egen  :wink:

Hun har for nyligt haft en annonce, at hun søgte et sted her i midtjylland.

Altså Nicki.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pudsigt nok giver en søgning på telefonnummeret fra Trines annonce bl.a. følgende:

annoncelight.dk/annonce/133437/studine-nicki-paa-fyn
  •  

Camshow POV, hvor du dirigere 15 min 600Kontak sker kun via opkald, KAN IKKE MODTAGE SMS. Eller over mail [email protected] tlf 27987803. sex-killing.

Linket virker dog ikke da annoncen er slettet. Jeg kan heller ikke se hvornår annoncen er fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...