George 3 Skrevet 22. Juni, 2014 Hej Alle, Jeg overvejer om jeg skal booke en tid ved den meget omdiskuterede Lea -Studine baben, men har læst de indlæg der har været, og har lidt svært ved at finde ud af om jeg skal stole på om hun er rigtig. Jeg vil IKKE diskutere pris, hendes ven, eller noget andet i denne tråd, jeg vil udelukkende høre om der er nogle herinde der har erfaring med hende, som kan vertificere at hun er hvad hun skriver? De to der allerede har skrevet herinde, er der jo blevet sået en del tvivl om. Så mit eneste spørgsmål er helt simpelt, er der nogen herinde der har været sammen med hende? mvh George 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Nej, men her kan du jo yde en sand pionerindsats. Nogen skal jo altid træde den første sti i terrænet, som andre efterfølgende kan benytte. Du kan besøge hende, nyde hendes selskab og "meget bedre" færdigheder samt vurdere, om hun nu også er den emm høje timepris værd. Det ville være en prisværdig indsats for EG og os andre at få klarhed over dette. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andersen 32 Skrevet 22. Juni, 2014 helt ærligt Lea - hvor mange fake profiler starter man lige op for at få omtale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 22. Juni, 2014 Hun har skam fået en anmeldelse. Ganske rosende må man sige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rexy 9 Skrevet 24. Juni, 2014 Jeg har som skrevet tidligere i andet indlæg booket et møde med Lea i starten af Juli. Som skrevet tidligere, er jeg blevet (af hende) overbevist om hun er ægte.. Jeg skal med glæde være den første der skriver en sandfærdig anmeldelse af hende, hvis hun altså ikke har noget imod det. Men det bliver først den 6-7 juli.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 24. Juni, 2014 Der er allerede blevet skrevet en sandfærdig anmeldelse af hende, men flere er da altid velkomne om så interessant en pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg