The Deep 158 Skrevet 22. Juni, 2014 WOW, dyb /og superfransk & gagging http://sexyclub.dk/girls/alba/index.html Er det mon ikke en som har haft hende? Ka hun gag? Go søndag The deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 23. Juni, 2014 Go morgen Slet ikke en som har mødt hende? The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 23. Juni, 2014 Go morgen Slet ikke en som har mødt hende? The Deep Så godt annoncen og rigede der ud, hvor jeg fik oplyst at gagging kostede ekstra og super fransk er med gummi på toppen. Det krævede dog at man ikke var af anden etnisk herkomst, end dansk... Nu skal dette ikke blive til emnet i denne tråd, det var blot ment som en service info og IKKE udtryk for min personlige holdning på nogle måde! Men Ja jeg høre også meget gerne om nogle har haft nærkontakt med denne frække skønhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 641 Skrevet 23. Juni, 2014 jo var forbi i torsdags men har ikke nået at skrive min anmeldelse af hende endnu... prøver at få den i tryggen i morgen... den kommer til at stå under anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrT 174 Skrevet 23. Juni, 2014 jo var forbi i torsdags men har ikke nået at skrive min anmeldelse af hende endnu... prøver at få den i tryggen i morgen... den kommer til at stå under anmeldelser. Du kunne da i det mindste lige have givet en lille teaser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 641 Skrevet 24. Juni, 2014 Så står den under anmeldelser.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg