Hop til indhold
Gæst

Sexparty Vanløse

Recommended Posts

Gæst

Nogen der vil hjælpe mig med de tre latinoer? De var vildt friske på ideen, og 

er alle 3 pæne og smilende. Prisen afhænger af antal og tid, og de virker RIGTIG meget til at tale med! Meget gerne IDAG, de er kalr til kamp... :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke tre latinoer?

Hvilken ide?

Hvornår?

Og til hvilken pris?

... Og jeg spørger ikke for at være irriterende - er bare oprigtig nysgerrig - og evt. deltager :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler fakta om de to andre dhamer :-)

Mener du 1.200 pr pige for en time?

Du skriver i dag. Mener du i aften?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En storbarmet blondine med frækt udstråling og en jævn brunette med ok figur.. Det er deres faste timepris, så det jeg kan forhandle ud fra.

Men viser dem SG priser, så vi burde lande på det niveau. Meget gerne idag ja...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er SG- priser?

Du skriver i dag. Er du i Danmark? Og har du undladt at sætte uret frem til sommertid?

For ellers er der kun 38 minutter tilbage i dag :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gal hvor er du patentisk! Self er jeg i danmark, ellers havde jeg jo nok nævnt det! Kender heller ik en Vanløse i udlandet?!?!. Seductiongirls...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, troede du kendte begrebet humor :-)

Slut herfra.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gal hvor er du patentisk! Self er jeg i danmark, ellers havde jeg jo nok nævnt det! Kender heller ik en Vanløse i udlandet?!?!. Seductiongirls...

De ligger i Rødovre.

Bare et venligt ment råd: Det er meget svært at forholde sig til de konkrete detaljer i det du skriver, fordi du skriver indforstået. Men havde der stået Rødovre og du skrev SG, så kunne jeg måske gætte at det betød Seductiongirls. Det hele er dog meget lettere for alle at forholde sig til, hvis du skriver, hvad du selv vil opnå (gangbang, men hvor mange mænd på én gang?). Hvordan er lokalerne? Hvilket cirka prisleje? Hvor lang tid? Hvilke piger (det har zu skrevet om nu, tak).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad os sige søndag 10-12. Vender tilbage med pris pr næse inden midnat og mere info. Og satser på det blir hver søndag

fremover, startende enten i morgen eller næste søndag. Kommer an på tilbage melding :)

 

 

Redigeret af adultstar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De ligger i Rødovre.

Bare et venligt ment råd: Det er meget svært at forholde sig til de konkrete detaljer i det du skriver, fordi du skriver indforstået. Men havde der stået Rødovre og du skrev SG, så kunne jeg måske gætte at det betød Seductiongirls. Det hele er dog meget lettere for alle at forholde sig til, hvis du skriver, hvad du selv vil opnå (gangbang, men hvor mange mænd på én gang?). Hvordan er lokalerne? Hvilket cirka prisleje? Hvor lang tid? Hvilke piger (det har zu skrevet om nu, tak).

 

 

Gjorde meget bestemt udtryk for det var en spontan ide fra start. Learning process...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...