Hop til indhold

Sverige efter Reinfeldt

Featured Replies

Skrevet

Vi har nogle svenske brødre herinde, som jeg godt kunne tænke mig at spørge om, hvad der sker, når Fredrik Reinfeldt og Moderaterna mister magten til Socialdemokraterne ved næste valg (det tyder alle meningsmålinger jo på). Jeg er naturligvis klar over, at forbuddet mod købesex nok ikke bliver lettet - men bortset fra det, hvad så med de markante skattelettelser der er gennemført af Moderaterna? Vil de alle blive annulleret, eller er Socialdemokraterne kommet til fornuft på enkelte punkter? Jeg læser mig til, at Socialdemokraterne for et par år siden ville genindføre "Förmögenhetsskatt", men at de nu er gået væk fra det igen. Er det korrekt opfattet? Og ordningen med anderledes beskatning af værdipapirer i en "Aktiesparkonto", er den i fare for at blive afskaffet af Socialdemokraterne? 

For som reglerne er nu, så er der markante økonomiske fordele ved at bo i Sverige. Vores lille hemmelige hobby må man så dyrke i København og andre steder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.