Hop til indhold
Gungner

Badekåber i FKK. Harmony

Recommended Posts

Jeg har været inde på nogle tyske foraer med beretninger fra 2013 om Harmony.

Her blev flere steder nævnt at badekåberne var små.

Er der nogen der har erfaringer med det.

Hører til i XXl kategorien.

Det er et problem jeg har stødt på andre steder, skal man evt. medbringe egen kåbe. Der må jo gerne være plads til begejstring.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er XL i underbukser. Flad mave.

Badekåberne passer mig perfekt.

Ser dog andre væsentlig større maver trisse rundt i badekåberne, uden det ser tosset ud.

Har dog også set en mand der var så stor, at han ikke kunne lukke den. Så han lod bare det hele hænge ud - til alles glæde!

Ser dog også andre - både små og store mænd - der har deres egen badekåbe med.

Blandt andet en enkelt - tilbagevendende gæst - der har en guldbadekåbe med :-)

Så du skal nok teste det på stedet. Og evt. have din egen med i reserve :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man gå rundt i de badekåber de udleverer? Eller en man selv har taget med? det er ikke okay med et par knickers og en tshirt? 

Og hvis man "kun" må have badekåbe på, må man så have boxershorts på indenunder? Kan ikke forestille mig det er særlig fedt at sidde og flashe andre mænd hvis man sidder i en sofa. :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg har altid selv min egen morgenkåbe med på Harmony. Og det er helt ok med dem.

 

Og ja morgenkåberne på Harmony er små. Men de bliver jo også kogevasket dagligt.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig set nogen uden badekåbe.

Og aldrig set nogen gå rundt med shorts eller t-shirt på uden at have badekåbe ud over.

Går helt bestemt ud fra, at du kan have lige præcis det tøj på under kåben, som du ønsker.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Har set flere gå rundt med underbukser på under badekåben. Har også set en mand gå rundt med hvide tennissokker på i badetøflerne på Acapulco.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man gå rundt i de badekåber de udleverer? Eller en man selv har taget med? det er ikke okay med et par knickers og en tshirt? 

Og hvis man "kun" må have badekåbe på, må man så have boxershorts på indenunder? Kan ikke forestille mig det er særlig fedt at sidde og flashe andre mænd hvis man sidder i en sofa. :D :D :D

 

du vil skille dig ud hvis du kommer i short og T-shirt,

 

det med at flashe er helt normalt, du kommer altså på et sted hvor det er normalt at folk er nøgne.

På ægte FKK'er er pigerne nøgne og de mænd som ønsker at være nøgne, er ligeglad med at gå rundt nøgen, det er dit problem om du vil kigge eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg tidligere kom på Optasia hvor man bare går med et håndklæde om livet, blev jeg træt af at tabe det, så jeg syede velcro i mit eget .

Det håndklæde kan jeg til nød have på og så lade kåben stå åpen.

 

Jeg har været på udkik efter et skotskternet håndklæde til formålet. Det kunne nok sprede lidt nysgerrighed blandt pigerne for at finde ud af hvad man har under.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du bare en ordentlig bunke penge med som du vil spendere, så er de ligeglad med om du har det ene eller det andet på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...