KingFister 238 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Havde aftalt besøg hos en af gudinderne, sidst på dagen idag. Aftalen kom istand via sms igår, ingen problemer der. Jeg skriver så idag, ca kl 12, for at hun lige ved aftalen stadig holder. Fortæller at jeg vil skrive igen sidst på eftermiddagen, når jeg har fri, for så ved jeg præsis hvad tid jeg kan være der. (kører kurér, skiftende tider ). Hun svarer at det er helt i orden, og hun glæder sig. Ca. kl.16 skriver jeg så, at nu er jeg klar til at køre til hende.. Hun svarer.. "Svært, er ikke på arbejde". Så hun var kørt hjem før 16, og vagtplanen siger ellers åben til 19, plus vi havde en aftale For Hrelved!! Nå pyt også med det, kan også godt forstå der kan opstå noget uventet, hvis det var det. Nu havde jeg bare lige glædet mig det meste af dagen, og så bliver man brændt af.. øv øv.. Har lavet en ny aftale med samme pige, på søndag. Håber den holder Redigeret 19. Juni, 2014 af KingFister 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 19. Juni, 2014 Surt at blive brændt af - har også prøvet det. Husk at ha' en plan B (og C)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 19. Juni, 2014 Brutus, Der er desværre ikke så mange alternativer, når man har de lyster jeg besidder ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg