Hop til indhold
unip

Sallingvej 64 - Ikke topniveau

Recommended Posts

Sallingvej 64 er et af de thai steder, som holder længe åbent. Jeg fandt ingen anmeldelser, så jeg besluttede, at jeg skulle checke dem ud, så jeg bestilte tid. 

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=11556 

Det var ikke nogen fantastisk oplevelse. Pigen var lidt oppe i årene, ... ikke lige min smag. Lokalerne var ok, men ikke fantastisk. Der ligger butikker som nabo, og der sad en fyr og røg en cigaret ... jeg tror, at det var en pizza take away. Hele forlokalet kan man se ind i fra gaden. Ikke særligt diskret.

Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg var forbi for 1 uges tid siden og blev budt velkommen af en lidt ældre thaikvinde omkring de 40 vil jeg skyde hende til. Hun var lille, tynd og med store silikonebryster og sagde hun hed Ling. Jeg valgte en times oliemassage som dog ikke var den bedste jeg har prøvet. Godt inde i massagen spurgte hun om jeg ville ha' happy ending og jeg spurgte hvad hun ellers kunne tilbyde. Hun kunne tilbyde hele pakken til 2000 men selvom hendes store bryster var overtalende i sig selv, syntes jeg prisen var i overkanten af hvad jeg ville gi'. Oliemassagen blev afsluttet til middelkarakter og jeg forlod butikken. Er der andre herinde der har prøvet hele pakken hos Ling og var pris/tilfredshed ok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

2000 kr for det hele , de må da være blevet sindssyge i thai miljøet.

Syntes generalt at der bliver betalt overpris rundt omkring , men det er jo op til den enkelte om man vil lade sig blive snydt.

Sammenligner man de priser som øst pigerne tilbyder så får man helt klart mest for pengene der.

Har selv besøgt sallingvej for 1 år siden og det var en katastrofe og kommer der ikke mere.

Men stedet var godt dengang daling drev stedet og Aple var der , siden er det blevet til et hustler sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

2000 kr for det hele , de må da være blevet sindssyge i thai miljøet.

Syntes generalt at der bliver betalt overpris rundt omkring , men det er jo op til den enkelte om man vil lade sig blive snydt.

Sammenligner man de priser som øst pigerne tilbyder så får man helt klart mest for pengene der.

Har selv besøgt sallingvej for 1 år siden og det var en katastrofe og kommer der ikke mere.

Men stedet var godt dengang daling drev stedet og Aple var der , siden er det blevet til et hustler sted

Hårde ord. For en måned siden fik jeg en massage, som faktisk var god nok - over middel. Det samme med håndholdt afslutning. Husker ikke prisen, så den har nok været inden for det forventelige.

Men inden vi kom i gang prøvede de at sælge mig 2 massører m.m. Det var ikke hende med store fortrin, der masserede mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg efterlyser nyere anmeldelser af Sallingvej 64, specielt den lille tynde med store silikonebryster som jeg har fået oliemassage af tidligere (se ovenfor). Kan hun anbefales til den fulde pakke?  Klarer hun BJ uden gummi?  Er hun god til pengene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg efterlyser nyere anmeldelser af Sallingvej 64, specielt den lille tynde med store silikonebryster som jeg har fået oliemassage af tidligere (se ovenfor). Kan hun anbefales til den fulde pakke?  Klarer hun BJ uden gummi?  Er hun god til pengene?

Ja, så kunne jeg ikke vente længere og prøvede selv den fulde pakke hos Ling for et par dage siden og det var OPLEVELSEN. BJ var hun dog ikke til, men 30-40 min. oliemassage for og bag (lidt hård, men god til at få rygproblemer væk) og derefter sex i diverse positioner - det var godt. Hun er specielt god til at ride den af når hun sidder på hug over een og man har bedste udsigt til de store silikonebryster.

Er man til en lille thai, tynd, store bryster, men dog lidt ældre, så kan hun klart anbefales :P

Jeg fik forhandlet hende til en pakkepris på 1200,- for 1 time og JA, denne gang var oplevelsen bare suuuper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Var forbi hos Darling og fik en meget god massage uden ekstra, men en dejlig erfaren kvinde, god massage og en god og behagelig snak. Kan kun anbefale stedet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...