Biltong 174 Skrevet 18. Juni, 2014 Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ? Jeg aner en spøgefugl PRIVAT DISKRET GLOSTRUP - 167 visning(er) Oprettet 1 dag(e) siden d. 17. Juni kl. 20:41 38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter. Træffes onsdag fra 10- 16under meget diskrete forhold i Glostrup. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 18. Juni, 2014 Sådan går det når annoncering er gratis og anonym ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. Juni, 2014 det er da ærlig snak *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 19. Juni, 2014 Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ? Jeg aner en spøgefugl PRIVAT DISKRET GLOSTRUP - 167 visning(er) Oprettet 1 dag(e) siden d. 17. Juni kl. 20:41 38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter. Træffes onsdag fra 10- 16under meget diskrete forhold i Glostrup. Det er et markedsføringstrick, hvorved pigen mener, hun får skilt sig ud fra næsten alle andre kvindelige annoncører. At hun så skiller sig negativt ud, er en pris hun har valgt at betale - formentlig ud fra den nøgterne betragtning (som du også har spottet), at de fleste potentielle gæster nok vil gennemskue, hun er en spøgefugl, og hun i virkeligheden selv mener, at hun er alt andet end "kold, tør, passiv og kedelig"(!) Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. Juni, 2014 Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... ej så højt et lixtal ville jeg aldrig komme i nærheden af - det kan ikke være mig *ggggg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ? Jeg aner en spøgefugl PRIVAT DISKRET GLOSTRUP - 167 visning(er) Oprettet 1 dag(e) siden d. 17. Juni kl. 20:41 38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter. Træffes onsdag fra 10- 16under meget diskrete forhold i Glostrup. Hende vil jeg besøge næste gang jeg er på et større montage-job på Sjælland Så kan man da føle sig hjemme. Redigeret 19. Juni, 2014 af gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg