Hop til indhold

Umuligt at blive skuffet

Featured Replies

Skrevet

Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ?

Jeg aner en spøgefugl :-)

PRIVAT DISKRET GLOSTRUP - 167 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 17. Juni kl. 20:41

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre ;-)

Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter.

Træffes onsdag fra 10- 16under meget diskrete forhold i Glostrup.

Skrevet

Sådan går det når annoncering er gratis og anonym ;)

Skrevet

Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ?

Jeg aner en spøgefugl :smile:

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre :wink:

Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter.

Det er et markedsføringstrick, hvorved pigen mener, hun får skilt sig ud fra næsten alle andre kvindelige annoncører.

At hun så skiller sig negativt ud, er en pris hun har valgt at betale - formentlig ud fra den nøgterne betragtning (som du også har spottet), at de fleste potentielle gæster nok vil gennemskue, hun er en spøgefugl, og hun i virkeligheden selv mener, at hun er alt andet end "kold, tør, passiv og kedelig"(!) :wink:

Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... :cool:  

Skrevet

Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... :cool:  

ej så højt et lixtal ville jeg aldrig komme i nærheden af - det kan ikke være mig  *ggggg*

Skrevet

Jeg aner en spøgefugl :smile:

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre :wink:

Hende vil jeg besøge næste gang jeg er på et større montage-job på Sjælland

Så kan man da føle sig hjemme.  :-P  :-P  :-P

Redigeret af gungner

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.