Hop til indhold
Biltong

Umuligt at blive skuffet

Recommended Posts

Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ?

Jeg aner en spøgefugl :-)

PRIVAT DISKRET GLOSTRUP - 167 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 17. Juni kl. 20:41

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre ;-)

Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter.

Træffes onsdag fra 10- 16under meget diskrete forhold i Glostrup.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra Annoncelight i går. Der er det vel kun muligt at blive positivt overrasket ?

Jeg aner en spøgefugl :smile:

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre :wink:

Jeg har dejlige bløde former, en ægte C skål og er iført lingeri, strømper og stiletter.

Det er et markedsføringstrick, hvorved pigen mener, hun får skilt sig ud fra næsten alle andre kvindelige annoncører.

At hun så skiller sig negativt ud, er en pris hun har valgt at betale - formentlig ud fra den nøgterne betragtning (som du også har spottet), at de fleste potentielle gæster nok vil gennemskue, hun er en spøgefugl, og hun i virkeligheden selv mener, at hun er alt andet end "kold, tør, passiv og kedelig"(!) :wink:

Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... :cool:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den type annonce er set før, men man studser altid lidt, når folk omtaler sig selv så "deminuerende", som Jasmin ville have sagt... :cool:  

ej så højt et lixtal ville jeg aldrig komme i nærheden af - det kan ikke være mig  *ggggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg aner en spøgefugl :smile:

38 -årig kold, tør og passiv brunette tilbyder vanvittig kedelig oginitiativløssextil gavmilde mænd i alle aldre :wink:

Hende vil jeg besøge næste gang jeg er på et større montage-job på Sjælland

Så kan man da føle sig hjemme.  :-P  :-P  :-P

Redigeret af gungner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...