Hop til indhold

Asia bodycare Vojens

Featured Replies

Skrevet

Ja så blev det min tur :-P

jeg har en del gange kørt forbi huset, ikke særligt diskret, men en rigtig fin diskret parkerings plads

www.asiabodycare.dk

Nu skulle det være, havde læst på hjemmesiden, at døren var åben, og at man så skulle ringe på..... Fedt.

Ringer på og den sødeste ( fandt jeg ud af senere) lille nips åbner døren, og byder mig høfligt indenfor. Kommer ind i et stort pænt rum, og bliver med det samme vist ind i et tilstødene lokale ( pænt og ren, ikke mindst lugtfri ( dufter ikke af blomster og alverdens trælse dufte :eek:  :eek: ) 

Menukortet kommer frem, hun er ikke specielt god til dansk eller engelsk :geek:  Døren går op igen og ind kommer der en noget ældre Thai (mutter) Sød men noget ældre end jeg lige havde regnet med..... PIS, det kunne jeg ikke gennemføre hvis det var med hende :???:  :???:  :???: , hun snakker tilgængæld dansk, og forklarer lige det hele.... Jeg spørger pænt om det er hende eller den pæne kvinde som bød mig indenfor som "arbejdede", hun kigger på mig og smiler, nikker og peger på den unge kvinde... puha...

Beslutter mig for 30 min massage inkl svensk og fransk.. hmmmmm 1000,- lidt dyrt men hva, nu var jeg jo kommet forbi.

Så snakker de 2 damer internt på thai, mens jeg står i bar røv, og ikke rigtig aner hvad jeg skal...

Den "gamle" går og jeg bliver vist hen på sengen. Så ligger jeg der, og tænker på en masse sjove ting :-P  :-P  Hun tager et håndklæde om sig og svøber det rundt om hendes pæne krop, tænker YES, men nej nej, så stopper det der...... Hun tager simpelthen sit tøj af inden under håndklædet...hmmmmm. jeg ligger på sengen som vi nu engang er blevet skabt, hun peger og siger on the bag... ok, vender mig om...spændt...

Hun begynder stille at massere men det bliver hårdere og hårdere, alt imen hun kæmper for at holde håndklædet på plads, men massere det kan hun. ryggen,nakken, balder og til sidst benene for en god omgang massage.... er som nyfødt.. Får lige et blidt klap i numsen, og får besked på at vende mig om.....endelig. :eek:  :eek:

Brystkassen, benene bliver masseret og indimellem, bliver der lige snittet på trolden, som selvfølgelig kvitterer med at vise hvor stor og stærk den kan blive.... Hun fniser, tænker hmmm er den sååå lille :eek:  :eek:

Endelig smider hun håndklædet ( Halvt) dvs hendes lille røv er stadig dækket, men overkroppen er fri, hun går igang med det svenske og franske som er helt perfekt, de er sgu dygtige med deres hænder og mund :-P  :-P  så stopper hun pludselig og kigger på mig og siger "okay" svarer perfect, så gudhjælpene om hun ikke smider håndklædet helt og vil til at ride mig... tænkte nå ja, så ville jeg da få lidt bonus, nu jeg ikke havde bestilt det....meeeeen sådan skulle det ikke gå, aldrig har jeg haft fornøjelsen af at møde en der var så stram, så stram at hun må opgive under fnisen og grin.... og ja vi forsøgte også med glidecreme.... hjalp heller ikke..hun kigger på mig og siger blow, jeg nikker selvfølgelig.....

Resten gik sin gang uden problemer :cool:  :cool:  :cool:,  

Må sige det var en sjov oplevelse, som stadig giver mig et smil på læben. Om jeg vil forbi igen, håber jeg, men synes det er liiiiige i den dyre ende :eek:

Stedet er uden tvivl rent og pænt, og virkelig søde og rare personer :shock:

Kan anbefales, da jeg er overbevist om, du smiler når du tager derfra igen :cool:

Skrevet

Hey, tak for anmeldelsen. Tidligere anmeldelser herfra har ikke været særlig positive, så jeg havde ikke stedet på min to-do liste.. Men måske alligevel, så.

Var det franske med eller uden?

Skrevet
  • Author

Hey, tak for anmeldelsen. Tidligere anmeldelser herfra har ikke været særlig positive, så jeg havde ikke stedet på min to-do liste.. Men måske alligevel, så.

Var det franske med eller uden?

Det franske var med, og det er helt ok med mig :-P

hun kunne nogle tricks, så du mærkede ikke "regnfrakken" :-P  :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.