Hop til indhold

Dorthe Damsgaard?

Featured Replies

Skrevet

"Water under the bridge" Dorthe, glem de dårlige kommentarer og lad dem fare. Kan huske dig ude fra Husum for år tilbage, og du er sq nede på jorden og høflig, noget andre kunne lære af. Fortsæt du din geschæft - og så har vi forstået at nogle i denne tråd ikke gider besøge dig, hvilket alle åbenbart skal have af vide - er sikker på at du har andre flinke faste gæster.

• Svar 76
  • Visninger 56.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Fuldstændig enig. Jeg synes det er fjollet at folk sidder og tilkendegiver deres medlidenhed med hende og hendes historie. Det er meget nedladende. Når jeg læser det, så fornemmer jeg ingen egentlig m

• Guest 47284746579156
    Guest 47284746579156

Nå, men hun er nu altså skide sød, og ikke spor sørgelig. Billederne yder hende slet ikke retfærdighed, synes jeg! Havde bare bestilt en halv times massage, for lige at se tingene lidt an. Det endte

Skrevet

Dortes svar endte i en grov mudderkastning mellem flere herinde. De indlæg og kommentarerne til indlæggene er slettet.

Da det ikke virker til at efterlysnings-strengen her kommer ret meget videre, og da den egentlig også har ligget død i cirka 1½ måned indtil i dag, så låses den.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.