Gæst Skrevet 18. Juni, 2014 (edited) Hej folks Tænkte på om nogen herinde var med på en saftig sandwich omrking en dame? Og nej, det er selvfølgelig ikke den man spiser I første omgang er det vigtigst at finde lige sindede, som ville være med på at føre dette ud i livet, efter en snak på EG. enneste krav er at man er åben sindet, og location har ikke den store betydning, da jeg er villig til at rejse langt. Redigeret 18. Juni, 2014 af Gugi99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 18. Juni, 2014 Hvor henne i landet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juni, 2014 (edited) Hvor henne i landet ? Som sagt, så er det stort set lige meget, jeg kan rejse både til øst og vest. Skal det være på sjælland, fyn eller jylland, det er helt lige meget, medmindre det er umuligt at komme frem med offentlig transport... Jeg er meget fleksibel. Hvor er du med på det? Redigeret 18. Juni, 2014 af Gugi99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juni, 2014 Det kan godt lade sig gøre, har du nogen dammer i kikkerten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg