Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 For år tilbage, når jeg så annoncer med privat diskret. Så var det også privat diskrete steder. Synes der er gået mode ord i det og mange af dem der skriver privat diskret, er jo nærmest et bordel med flere forskellige piger. Så hvad skal jeg kigge efter nu, hvis jeg vil besøge en pige privat diskret? Jeg har aldrig været på et regulært bordel. Hvad er fordelene ved bordellerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Juni, 2014 Det er vel spørgsmålet, hvad man forstår ved privat/diskret. For mig er det et sted, der er godt skjult i "den almindelige boligmasse", således, at man efter aftale kan komme helt uset til og fra. Det er så et spørgsmål, om stedet også skal være "mutterfrit". Hvad mener I andre om det. Og pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) Jeg tvivler på en sådan lejlighed er særlig "diskret" over for naboerne særlig længe. Det må da være et spørgsmål om tid, før nogen i nabolaget får med, hvad der foregår. Hvis det er ude på landet, er der selvfølgelig knap så mange til at kigge med. Som tidligere nævnt flere gange, bevæger jeg mig mest i det tyske. Men princippet er vel ca. det samme. Jeg går i mit stille sind ud fra, at de naboer, der godt kender adressens funktion, er så vandt til at der kommer og går mænd, at de ikke lægger specielt mærke til mig. De, der ikke kender til det, vil naturligt ikke lægge noget i det. Nu var det egentlige spørgsmål fra trådstarter egentlig hvad fordelen ved et bordel er. For de fleste udenforstående vil ordet nok dække over alle steder, hvor man kan købe sig til sex. Men jeg holder mig til den almindelige brug i Tyskland: Et hus eller en lejlighed, hvor der er flere piger, typisk 5-10 stykker, og evt. en mutter til at styre tropperne, men ikke FKK eller flatrate. Det vil sige, at efter min opfattelse dækker "et bordel" ikke over en lejlighed, som 2-3 piger deler, hvorfor dette efter udelukkelsesmetoden må blive privat/diskret. Der er fordele og ulemper ved begge dele, men de kan blive udtværet lidt af de konkrete forhold begge steder. Men den helt åbenlyse fordel ved et bordel er vel netop at der er flere piger at vælge imellem. Hvor vidt de danske "klinikker" så kan betegnes som bordeller efter denne definition, vil jeg overlade til andre at besvare... Redigeret 17. Juni, 2014 af DenRødeBaron Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 17. Juni, 2014 For år tilbage, når jeg så annoncer med privat diskret. Så var det også privat diskrete steder. Synes der er gået mode ord i det og mange af dem der skriver privat diskret, er jo nærmest et bordel med flere forskellige piger. Så hvad skal jeg kigge efter nu, hvis jeg vil besøge en pige privat diskret? Jeg har aldrig været på et regulært bordel. Hvad er fordelene ved bordellerne? For mig ligger forskellen i om stedet annoncerer med adressen eller den oplyses på tlf. svareren - og om man bare kan møde op uden tidsbestilling. Dvs. at det ret hurtigt bliver kendt i lokalområdet, hvor det lokale bordel ligger, hvis man f.eks bare følger lidt med i travbladet eller snakken i strikkeklubben. Ved privat-diskret oplyses adressen først ved tidsbestilling og ofte endda først, når man ankommer til et nærmere angivet sted i nærheden og måske først 10 min før. På den måde vil som regel kun de kunder, der besøger stedet, kende den præcise adresse - og den deler de forhåbentlig ikke ud til gud og hvermand - både af hensyn til pigerne, men også af hensyn til dem selv, hvis de gerne vil forsætte med diskret at kunne besøge stedet. Begge dele har selvfølgelig deres fordele og ulemper: det velrenommerede bordel ved at man bare kan komme uden tidsbestilling, pigerne er ofte mere professionelle og med fotos, faste uge eller 14 dages vagter og der er oftest en telelady til at tage imod tidsbestillinger og lukke en ind, servere kaffe, dages avis mm. i ventetiden. De rigtige private-diskrete piger, tager oftest kun nogle få kunder ind, men giver ofte en mere personlig betjening + evt. ekstra tid, prissætningen er desuden ofte mere individuel - både til den ene og den anden side, men de tilbyder måske også noget mere specielt både mht. udseende alder og ydelser. Det største problem kan dog være at de pga. ingen telelady, kan være svære at lave aftaler med - eller det kan ihvertfald være tidskrævende - og især de unge piger kan have lidt svært ved at holde styr på alle deres aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) privat diskret... hvis jeg skal definere det.. ingen telepige - du snakker/smser med pigen selv privat lejlighed eller tilsvarende - dvs måske ikke pigens egen bopæl men et sted hun låner/lejer til formålet pigen er alene når du er der pigen kører ikke på samlebånd - dvs du bliver ikke vippet ud fordi du går 5 min over tiden der er mulighed for bad når du kommer og går er der mulighed for at gøre det "diskret" eller som om du er en del af beboer-massen der hvor det foregår personligt mener jeg ovenstående er minimum for at kunne kalde sig PD - men det er bare min personlige mening.. der er sikkert andre definitioner alt efter hvad der nu passer ind... Redigeret 17. Juni, 2014 af Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 privat diskret... hvis jeg skal definere det.. ingen telepige - du snakker/smser med pigen selv privat lejlighed eller tilsvarende - dvs måske ikke pigens egen bopæl men et sted hun låner/lejer til formålet pigen er alene når du er der pigen kører ikke på samlebånd - dvs du bliver ikke vippet ud fordi du går 5 min over tiden der er mulighed for bad når du kommer og går er der mulighed for at gøre det "diskret" eller som om du er en del af beboer-massen der hvor det foregår personligt mener jeg ovenstående er minimum for at kunne kalde sig PD - men det er bare min personlige mening.. der er sikkert andre definitioner alt efter hvad der nu passer ind... Der er ikke en af de ting du nævner som ikke er på de steder ( klinikker) jeg arbejder på... Har aldrig været et sted hvor nogen bankede eller vippede mine gæster ud... Men tror måske der kan være stor forskel på ALLE stederne og pigerne i dette tilfælde... Når men det har vi jo debatterede mange gange før, så nat nat herfra smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 17. Juni, 2014 Ligesom bordellerne drives forskelligt, så gør privat diskret det også, der er sikkert lige så mange variationer som der er piger Kunden må så finde ud af, hvilke krav og ønsker han har til stedet / pigen Jeg har gæster, der ikke kunne drømme om at gå på bordel. Men jeg har også nogle, der har besøgt mig på bordel tidligere og nu besøger mig privat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 For år tilbage, når jeg så annoncer med privat diskret. Så var det også privat diskrete steder. Synes der er gået mode ord i det og mange af dem der skriver privat diskret, er jo nærmest et bordel med flere forskellige piger. Så hvad skal jeg kigge efter nu, hvis jeg vil besøge en pige privat diskret? Jeg har aldrig været på et regulært bordel. Hvad er fordelene ved bordellerne? Du skal da prøve lidt af hver, variation er lærerigt og fremmer forståelsen. Som udgangspunkt skal du vælge en pige og derefter besøge hende, mht. omgivelserne er lige noget for dig, må du gøre op med dig selv om det har stor betydning eller ej. Nu skriver du ikke hvor du søger fx har KBH har flere velrenommeret bordeller og mange PD'er. Hvorfor besøger du ikke bordeller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg