Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

Jeg har haft besøg af parret. Det fortryder jeg bestemt ikke!

Havde lidt prob. med at komme i kontakt med dem, men det lykkes efter et par mail. Ku efterfølgende forstå på dem, at de arb. ret meget og det kun var en fritids beskæftigelse de dyrkede ind imellem, og kun når de havde lyst. For det tændte dem ret meget.

Kvinden er en ret lækker kvinde, meget feminin. Vist nok fra Polen, men snakker perfekt dansk med lidt accent. Hun har været i dk i mange år.

Hun har den lækreste røv og en stram fræk fisse, som det lykkes mig, at få til at sprøjte flere gange.

Hun er meget fitness trænet og rigtig pæn af hendes alder. Vil skyde hende til sidst i fyrrende.

Han er høj og kraftigt bygget. Han ser ret hård ud, men virker total flink, og er flink at snakke med.

Han tænder på at se hende med fremmede, og hun tænder på at at tænder på det. Vist det man kalder win/win.

Jeg kan kun anbefale dem. Fra de kom til de gik, var der gået små 2 timer, med hygge snak og fræk sex.

Håber anmeldelsen kan bruges, selv om jeg ikke er gået i detaljer om hvad vi lavede.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Er der andre som har besøgt parret som kan skrive lidt om deres oplevelser?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.