KingFister 238 Skrevet 17. Juni, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/132745/sutte-skolen Han tror piger vil betale ham, for at få lov at give ham fransk? Han er dælme da optimist 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. Juni, 2014 Syntes ellers at det lyder som en god ide Bly du betaler mig for at kneppe dig og jeg betaler dig for et blow For mig er det det man kalder WIN WIN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Juni, 2014 Han har vist sod i gnistgabet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 der er kvinder som ikke kan sutte, så de skal i skole... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 der er kvinder som ikke kan sutte, så de skal i skole... Men de sutter vel ikke så dårligt at de ligefrem skal betale for at få lov? Jeg er overbevist om at der nok skal være en sød gut derude, som gerne tager en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. Juni, 2014 Men de sutter vel ikke så dårligt at de ligefrem skal betale for at få lov? Jeg er overbevist om at der nok skal være en sød gut derude, som gerne tager en for holdet. Tjae måske ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 17. Juni, 2014 Men de sutter vel ikke så dårligt at de ligefrem skal betale for at få lov? Jeg er overbevist om at der nok skal være en sød gut derude, som gerne tager en for holdet. ikke på vilkår - det koster at sutte til gengæld kun 50,- / timen.... og det er uanset om hun har store el. små babser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 17. Juni, 2014 Indsætter lige teksten her: sutte skolen - 76 visning(er) Oprettet idag kl. 16:36 nogen der kvinder der har lyst at komme i sutte (oral skole) ved alm mand på 45 kontakt [email protected] pris efter aftale (Kvinder med store bryster får rabat Kun dag timer Ja, hvis han ikke lige havde skrevet det med at kvinder med store bryster får rabat, kunne det da godt have set ud som om han ville betale for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 17. Juni, 2014 Indsætter lige teksten her: sutte skolen - 76 visning(er) Oprettet idag kl. 16:36 nogen der kvinder der har lyst at komme i sutte (oral skole) ved alm mand på 45 kontakt [email protected] pris efter aftale (Kvinder med store bryster får rabat Kun dag timer Ja, hvis han ikke lige havde skrevet det med at kvinder med store bryster får rabat, kunne det da godt have set ud som om han ville betale for det Det er ju en humorist "(Kvinder med stor bryster får rabat)." Håber det lykkes for ham.Ellers kan jer kvinder få sutte mig gratis, bare de ikke bruger tænderne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 ikke på vilkår - det koster at sutte til gengæld kun 50,- / timen.... og det er uanset om hun har store el. små babser Monz Du kører med faste lave discount pris, måske alt for discount Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 "(Kvinder med stor bryster får rabat)." det er jo vildt diskriminerende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. Juni, 2014 Men de sutter vel ikke så dårligt at de ligefrem skal betale for at få lov? Jeg er overbevist om at der nok skal være en sød gut derude, som gerne tager en for holdet. Hvis hun bruger tænderne eller har glemt at tage gebisset ud, så sidder jeg over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 17. Juni, 2014 Ellers kan jer kvinder få sutte mig gratis, bare de ikke bruger tænderne.. Du ved ikke, hvad der er godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg