asspassion 292 Skrevet 17. Juni, 2014 I gennem tiden har en pige ved navn Bella, holdt til på div. massage klinikker i Odense. Hun var lidt rødblond (natulig ikke farvet) en pæn figur, og var dejlig fræk at være sammen med. Hun var til de blide og lidt mere kinky former. Første gang jeg mødte Bella var på Ørstedsvej (nu lukket) senere i Enggade (nu lukket). Nogen som kan genkende pigen ud fra min beskrivelse og evt. ved om hun stadig kan træffes evt. privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 Hey , Bella er at finde under koldning og Vejle og annoncen hedder noget med, privat diskret, 40 årige blondine, 60 kg... Den er som regel i hver dag og fra tidsrummet 9-10 til 16... Håber du finder hende smil. Bella er sgu sød... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 17. Juni, 2014 KOLDING PRIVAT/ DISKRET Lysblond 40-årig kvinde, 170/ 65, ægte F-skåls bryster. 09.00 - ?. Tlf. 4043 2442 (Østjylland) Hende her ? asspassion: Hvad kan du ellers fortælle om hende ? Mvh Saccy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 18. Juni, 2014 Hej. Var ikke klar over at hun var rykket til Kolding. Så vidt jeg ved er hun Odense pige og har boet her i mange år. Tja, hvad kan jeg fortælle om Bella. Hun er godt fræki kæften, hvad en gammmel rotte som jeg, godt kan lide. Hun sutter som en engel og har gode indlevelses evner. Et par dejlige store kasser som gynger og danser når man leger med hende Men er i sikkere på det er hende, som nu er i Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 19. Juni, 2014 Jeg er ikke sikker, jeg ville bare gerne høre om hende, for hvis hun var sprød, så skulle hun da testes hvad med priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 19. Juni, 2014 telefonnr. passer, hun har af og til annonce i EB, men under vejle, som jeg også mener hun arbejder der.Jo dejligt blow og dejlige bløde krammevenlige kasse, MUM MUM. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg er ikke sikker, jeg ville bare gerne høre om hende, for hvis hun var sprød, så skulle hun da testes hvad med priser? saccy. Hun er en af de lidt mere gameldaws massage pige typer. Igen maskinesex, god tid til at snakke om frække ting osv. Piger som hende syntes jeg er en mangel vare. Hun er igen super skønhed, men forstår og tænde op under legen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 31. August, 2014 Bella.Annonce i EB, i Odense.ODENSE PRIVAT/ DISKRETBella, 40-årig lysblond kvinde, 170/ 65, ægte F-skåls bryster. 12.00 - 22.00Mobil 40432442 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg