Nye tider 7142 Skrevet 16. Juni, 2014 (edited) Ung dreng, moden kvinde For ikke så længe siden blev der startet en tråd der hed : ”Ung pige, moden mand” - jamen det modsatte kan da også praktiseres, selv tror jeg det forekommer ligeså ofte hos drenge, - det der med lysten til hende der er lidt ældre, og kvinder der har lyst til meeeeget ungt kød, - hvad jeg så ikke har kendskab er, om kvinder kan forstå alderen 15+ og vise voksenansvar - bredt forstået Det der får mig til at starte denne tråd er forfatter og journalist Synnøve Søe: For nogle år siden læste jeg et eller sted om Synnøve Søe´s omflakkende liv i barndommen. I denne ”læsning” fremgår også at Synnøve har en søn. Og som hun siger, - jeg fik en dreng, med en dreng, - dvs at hun i en alder 36år får en søn hvor faderen er en 18 årig knaigt (den lokale skorstensfejer lærling) Synnøve har hele sit professionelle liv altid været provokerende, og gået over grænsen, og det kan jeg sgu godt lide hende for - for det er jeg også selv - provokerende og søgende grænsen/helst over grænsen. Hvis hun ikke havde nogen aftale med knaigten, så synes jeg hun gik over grænsen, - for hvor mange 18 årige drenge har lige lyst til at blive far i den alder - næppe mange, ej heller jeg. Hvad der er sket mellem Synnøve og knaigten kan man vel bare have slibrige fantasier om, - spontan hed erotik og elskov der er producerede en søn - - eller måske en helt ”bevidst” handling fra Synnøve, - frisk forårs sperm til hendes egne efterårs æggestokke, og samtidig en gevaldig ny provokation, som jeg selv tror har inspireret til hendes bog ”Drengen på stigen” - kun Synnøve har svaret. Men uanset hvad så kræver det sgu sin kvinde, og kun en med Synnøves personlighed, er vist i stand til, at gå til sønnens farmor og farfar , - - - før fødsel eller efter fødsel og snakke om/drøfte osv. - hvad er jeres holdning til ung dreng, moden kvinde ?? - hvordan ville i have det hvis i fandt ud at jeres knaigt på 15år og + 1 mdr. havde lyster/tanker/planer om mødoms fjernelse hos en gift kvinde på 39 år - eller havde en elskerinde på 39år ..................................................................................................................................................................................... Fra mit eget liv: Som 18 årig lærling prøvede jeg ”næsten” at blive ”udsat for” forsøg på forførelse af mesters kone på 38 år. En dag hvor mester er på en af sine jævnlige salgsrunder, og jeg selv alene på værkstedet bliver jeg af hans kone spurgt om jeg ikke lige kan komme ind og hænge en knagerække op i SOVEVÆRELSET!! - du ved selv hvad værktøj , skruer osv. du skal have med. Allerede der begynder min ( X )mistanke. Ankommet til soveværelset har hun skiftet til morgenkåbe og meget velduftende og da jeg står og borer i væggen skal hun absolut stå heeeeelt tæt hææængende ind over mig med kind mod kind , hendes barm imod min ryg , og så den dejlige parfume , og støvsuger røret lige under boremaskinen så gulvet ikke blev støvet til!!! - hun kunne sgu da have støvsuget bagefter. Der blev jeg lige pludselig meget VOKSEN: en uoverskuelig fandens ballade hvis mester dukker op / lærekontrakt annulleret / dele fisse med mester!! / jeg var allerede som 17år flittigt gæst hos pigerne på Istedgade og altid uden gummi - så lige pludselig kendte jeg ordet kønssygdomme - - - gi mester en ”gulgrønd dryppert - nej!! - så jeg var totalt STONEFACE / KØLIG og fik det overstået meeeeeget hurtigt. X : I alle årene var der en stærk ”usynlig lim” mellem os - vi snakkede meget sammen, særligt når vi var ”alene hjemme” og om sommeren, når alene, var hun ofte i bikini og altid kaffe på tæppe på græsplænen - vi ”lege faktisk med ilden” - undtagen den periode hvor jeg havde kæreste på. Det er ca 40 år siden jeg forlod firmaet og det sker da jævnligt, at vi løber på hinanden under indkøb, og så er limen der igen, og snakken. Dette indlæg var egentligt planlagt til skriv i går - søndag aften - men jeg blev distraheret på en dejlig måde søndag eftermiddag kl 15,00. Jeg var på en udstilling i Kbh. og jeg behøver vel ikke, at fortælle hvem jeg mødte på udstillingen. Dem begge, - hun er nu ca 80 år og stadig med sin indre og ydre skønhed - og igen den samme lim, og mester han skulle bare vide at ----. Om løbet mht det som det virkelig har drejet sig om i alle årene - knep knep knep - er slut, - det ved jeg ikke - men hun er sgu stadig dejlig - hvad skal jeg gøre? Mange hilsner Nyder livet Redigeret 16. Juni, 2014 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. Juni, 2014 Åh ja, havde man bare haft en gammel mands erfaring, da man var ung og havde forstået at gå lidt mere til de lidt modne kvinder, der trods alt viste interesse og som ville danse tæt eller kysse lidt, men jeg var nok for ung, uerfaren og genert til at kunne finde ud af at få det til at blive til mere. Senere, da jeg blev lidt ældre fandt jeg da ud af det, men da var de jo ikke så meget ældre end mig, men så fandt jeg jo ud af hvad jeg var gået glip af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 16. Juni, 2014 (edited) Åh ja, havde man bare haft en gammel mands erfaring, da man var ung og havde forstået at gå lidt mere til de lidt modne kvinder, der trods alt viste interesse og som ville danse tæt eller kysse lidt, men jeg var nok for ung, uerfaren og genert til at kunne finde ud af at få det til at blive til mere. Senere, da jeg blev lidt ældre fandt jeg da ud af det, men da var de jo ikke så meget ældre end mig, men så fandt jeg jo ud af hvad jeg var gået glip af Kære Jernsvinet. - ja tak,- der var af og til nogle gode modne hug som jeg bare skulle have overgivet mig - og det var ved nogle episoder til nogle private nabofester - hvor mine forældre desværre også var med - og så er det mere en upassende - det er sket flere gange at modne kvinder (lidt fulde) meget synligt for alle, - bagte vildt på mig. Men det med mesters kone, fik faktisk en besynderlig drejning, - for den gadepige (sådan omkring de 40år) jeg omtaler i mit indlæg "Anholdt midt i et knald - og jeg løb fra politiet på Istedgade" - - hende der selv kom over og "bød op til dans" lignede mesters kone som var de enæggede tvillinger - - - det var sgu sødt af hende - som om hun fornemmede, at der var en anden kvinde jeg savnede og ikke kunne få - nogle gange er der mellem mennesker nogle vidunderlige usynlige "energier" - - - - bare fandens at politiet ødelagde knaldet på hotellet. Det skal også nævnes, at lige de 2 kvinder fik skubbet min kvindealder sådan en 10 - 20 år foran mig - de var trods alt meget mere udviklede og fuldendte, end pigerne på min egen alder - jeg havde faktisk svært ved dem - de var uerfarne desværre. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 16. Juni, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 16. Juni, 2014 En af de modne kvinder, der virkelig bagte på mig, var gift med en rig fabrikant og vi kyssede flere gange forskellige steder og jeg kørte hende endda hjem en enkelt gang, men det blev desværre ikke til mere, selvom vi snakkede om at køre en tur i hendes Jaguar - måske fordi jeg købte aflad hos en glædespige, der lignede hende nede i Oluf Samsongang nede Flensburg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 16. Juni, 2014 En af de modne kvinder, der virkelig bagte på mig, var gift med en rig fabrikant og vi kyssede flere gange forskellige steder og jeg kørte hende endda hjem en enkelt gang, men det blev desværre ikke til mere, selvom vi snakkede om at køre en tur i hendes Jaguar - måske fordi jeg købte aflad hos en glædespige, der lignede hende nede i Oluf Samsongang nede Flensburg. Kære Jernsvinet Det med de voksne kvinders voksenansvar - det synes jeg faktisk også kan svigte for dem denne måde: - hvis de kan fornemme at "vi fandens gerne vil det frække med dem - men ikke rigtigt har modet/lidt nervøs - så skal de sgu bare tage teten - jeg tror sgu ikke der er nogen 17 - 18 knaigte der har taget skade af et godt slaw fisse hos en voksen kvinde - for mit eget vedkommende blev appetitten efter fisse hos dem sgu bare større Mange hilsner Nyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg