Hop til indhold
Guest virgin29

Hajni????

Recommended Posts

Guest virgin29

Fra Storefrederik: Inspireret af en anmeldelse herinde, forsøgte jeg at kaste mig ud i en ungarer fra denne gruppe, trods mindre held med netop samme gruppe piger... Stor fejl.

Hajni havde brækket en tand, og var derfor ikke særlig oplagt. Hun tog dog gerne mod betaling for en time...og gik igen efter 20min. Jeg skulle have afvist hende pga af dårligt helbred, men hun insisterede på at hun kunne arbejde (altså inden betaling).

Den anden anmelder herinde var meget insisterende (Xenia, ingen brækket tand), men jeg blev mødt med at hun havde ondt i tanden, og hun viste mig også at den var brækket af. Svært at argumentere mod! Jeg ved ikke engang om jeg burde skrive en anmeldelse, for det er jo faktisk stadig synd for hende med tanden - i et fremmed land på en helligdag.

Fortryder også at jeg blev overtalt til at betale extra for kys, for det var en utilfredsstillende expressbehandling jeg fik. Og 20 min.... ja, jeg nåede at blive færdig, men havde egentlig regnet med en tur mere inden timen var gået. Men hos disse piger (Xenia og Hajni og...?) er tiden åbenbart et loft over hvor lang tid man kan få, og hvis man kommer så lukker bixen, selvom annoncen lover ”2times”.

Jeg må nok bare erkende, at jeg ikke har det der skal til for at tæmme pigerne i gruppen, eller bare ikke magter alt det besvær der skal gennemgås. Måske bare uheld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...