Hop til indhold
Dicki

Sandra. Privat Diskret

Recommended Posts

Man burde nok ikke være så konservativ mht. at besøge "glædespiger".

I min tidligere kariere inden for dette har jeg besøgt nogle iskolde, kønne østeuropæiske piger. Efter sådan et besøg har jeg tit følt at det var spild af penge.

Der har dog også være nogle ok piger imellem.

Efter at have besøgt Sandra hos Privat Diskret i Bording første gang, følte jeg at jeg havde fundet den helt rigtige. Det er blevet til en del besøg siden.

Da stedet hjemmeside blev lukket ned, frygtede jeg at stedet måske var ved at lukke ned. Heldigvis er dette ikke tilfældet.

I lørdags kunne jeg se at Sandra var på stedet igen. Sparegrisen blev slagtet og jeg fik en aftale med Sandra.

Det bliver næsten bedre gang for gang.

Det bedste jeg ved er at forkæle en kvinde i sengen og se at hun nyder det. Det kan godt være jeg er naiv, men jeg tror Sandra nød den time vi tilbragte sammen.

Igen en kanon oplevelse og jeg kan kun anbefale at besøge Sandra.

Husk at forkæl hende, så får i en god oplevelse.

Dicki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis deres hjemmeside er nede, hvor ser du så pigernes tider og hvem der er på vagt etc :) ?
Jeg overvejer at besøge stedet, men uden hjemmesiden ka jeg ik rigtig komme videre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...