Gæst Skrevet 15. Juni, 2014 Hahahah ... fantastisk!!! Det' fandme god stil ... og han må et godt muskelskelet siden han kan stå oprejst med alle dem der tager alle mulige greb på ham ... eller også er de bare ligeså uduelige som han siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. Juni, 2014 Hihi... Han fik mig til at tænke på serien "Yes Minister"... Må være accenten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Juni, 2014 haha kan han ikke bruge hænderne må han bruge munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 16. Juni, 2014 haha kan han ikke bruge hænderne må han bruge munden. Ja han er sgu ikke sådan at knække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 19. Juni, 2014 Den var dælme gur.. Jeg stjæler hans citat, som mit nye slogan "GET YOUR HANDS OFF MY PENIS!". Og det skal her ses som et hint, til de piger som mener at Fransk bedst udføres med et hurtigt kys, og så ellers hive hårdt i kalorius, så al begejstring fordufter ; ( Dem tror jeg vi alle har prøvet, eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg