Ratata 2876 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) To æsler at tage jævne - 23 visning(er) Oprettet idag kl. 15:50 [email protected] Ung kvinde meget fokuseret på anal søger at blive taget af en mand eller kvinde (par velkommen). Mulighed for at bære bælter med stik, hvis du er en kvinde. Jeg får dig derhjemme eller i et hotel med en ven. Du kan disponere over os som du ønsker. Jeg afventer Deres forslag besked. Kisses Æsel Redigeret 15. Juni, 2014 af Ratata 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Haha, "bælter med stik". Var det noget til samlingen, Cherie? Ak ja, Jeg har vist sagt det før, men en maskine erstatter nu ikke så nemt den menneskelige hjerne. Især ikke ved noget så humanistisk, relativtskabende og levende som sprog. Alligevel dyrkes GT flittigt som en afgud. Hvorfor har jeg aldrig forstået. Men kilde til et billigt grin er det nu ofte. Og det er vel i grunden ikke så galt? Redigeret 15. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 15. Juni, 2014 Skal jeg ha` et billigt grin, ja så går jeg bare på Annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 15. Juni, 2014 Har fået onkel Google til at oversætte mit skriv: Should that ha `et Billigt grin, ja so goes that nøgne in Annoncelight Jeg griner højlydt. Bange for min nabo ringer på døren!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg