Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 jeg var ikke så gammel - men husker stadig jublen i familien da DK som det første land i verden anerkendte homo-ægteskaber... en lille detalje ved vores land jeg personligt er lidt stolt af meeeeeen det er jo ikke alle lande der er lige så ... åbentsindede... som DK - faktisk er der jo ret mange der er mere end det modsatte men som nogle friske collegestuderende her giver udtryk for - så er det faktisk en god ide for mænd jorden rundt at støtte registrerede partnerskaber ... fordi http://www.youtube.com/watch?v=X-YCdcnf_P8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Juni, 2014 Je, det var et stort år. Også for mig rent personligt og arbejdsmarkedsmæssigt. Det var det år, hvor muren faldt. Men i virkeligheden var det gamle Østeuropa langt forud for os. Her de i mange år haft registreret partnerskab: (her skulle have siddet et billede, men jeg kan ikke få det ind) Jeg skal for god ordens skyld anføre, at de "registrerede partnere" er Sovjets Leonid Bresznev og DDR's Erich Honecker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 Og i den forbindelse er jeg overordentlig glad for at Jasmin i en anden streng oplyste at DANSK FOLKEPARTI ikke er interesseret i at være en del af en kommende regering......jeg mener.... da havde der nok ikke været så meget at være stolt at ifht. anerkendte homo-vielser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 Og i den forbindelse er jeg overordentlig glad for at Jasmin i en anden streng oplyste at DANSK FOLKEPARTI ikke er interesseret i at være en del af en kommende regering......jeg mener.... da havde der nok ikke været så meget at være stolt at ifht. anerkendte homo-vielser det er da noget vrøvl... DF har siden deres stiftelse været tilhænger af registrerede partnerskaber...som Pia vist nok en gang fik sagt, så er der absolut ingen obejktiv begrundelse for at homoseksuelle ikke skal have samme rettigheder for indgåelse af partnerskab teknisk såvel som juridisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70868669:her-er-dfs-kontroversielle-homoudtalelser.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/nyheder/politik/2014/04/28/155747.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 http://piopio.dk/dfs-mest-vanvittige-angreb-pa-homoseksuelle/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70868669:her-er-dfs-kontroversielle-homoudtalelser.htmldet har Messerschmidt da ret i - men hvad i alverden har det at gøre med registreret partnerskab i DK ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. Juni, 2014 df stemte imod homovielser, det er et faktum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 df stemte imod homovielser, det er et faktumja i kirken - de stemte imod vielser i kirken - med den begrundelse at kirkelig vielse er funderet i heterosexeualitet... de hellige skrifter skal skrives om hvis det skal foregå i kirken ... og jeg spørger igen - hvad har det at gøre med registreret partnerskab... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 15. Juni, 2014 Hold nu op Jasmin, det er da tydeligt for enhver,som er nogenlunde objektiv, at DF ikke er udelt begejstret for homoseksuelle ...... registreret partnerskab eller ej ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 Hold nu op Jasmin, det er da tydeligt for enhver,som er nogenlunde objektiv, at DF ikke er udelt begejstret for homoseksuelle ...... registreret partnerskab eller ej .......ja og hvad så ? gør det 1989 til et mindre fantastisk år ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 15. Juni, 2014 Hold nu op Jasmin, det er da tydeligt for enhver,som er nogenlunde objektiv, at DF ikke er udelt begejstret for homoseksuelle ...... registreret partnerskab eller ej ....... Stop nu dig selv! Den der bemærkning er tåkrummende pinlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. Juni, 2014 ja i kirken - de stemte imod vielser i kirken - med den begrundelse at kirkelig vielse er funderet i heterosexeualitet... de hellige skrifter skal skrives om hvis det skal foregå i kirken ... og jeg spørger igen - hvad har det at gøre med registreret partnerskab... nu startede du selv tråden, med at nævne homoægeskaber, ikke sandt? hvis man holder sig til de hellige skrifter, for du så ikke også et problem, med din lille virksomhed? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Deputy Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) nu startede du selv tråden, med at nævne homoægeskaber, ikke sandt? hvis man holder sig til de hellige skrifter, for du så ikke også et problem, med din lille virksomhed? Kajbigpakaj, endnu en gang bliver jeg nød til at bede dig holde dig fra personforfølgelse. Sig mig kan du ikke forstå hvad der bliver skrevet på dansk? Du bidrager ikke med noget konstruktivt men er kun ude på at angribe Jasmin, det skal stoppe NU! Det her er din sidste advarsel. Redigeret 15. Juni, 2014 af Deputy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 344 Skrevet 15. Juni, 2014 Tilbage på sporet! Ja Danmark var, og er vel stadig foregangsland på dette område. Men nu muren blev nævnt, skal vi jo desværre ikke ret langt mod øst for at finde lande, hvor især bøsser ikke tør vedkende sig homoseksualitet. Ungarn har indført indskrænkninger i homosexuelles rettigheder. Store dele af det politiske landskab i Polen og Rusland, påtænker det samme. EU må på banen over for Ungarn vedr. dette. Og så lade agurker krumme den vej de har lyst til:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Tilbage på sporet! Ja Danmark var, og er vel stadig foregangsland på dette område. Men nu muren blev nævnt, skal vi jo desværre ikke ret langt mod øst for at finde lande, hvor især bøsser ikke tør vedkende sig homoseksualitet. Ungarn har indført indskrænkninger i homosexuelles rettigheder. Store dele af det politiske landskab i Polen og Rusland, påtænker det samme. EU må på banen over for Ungarn vedr. dette. Og så lade agurker krumme den vej de har lyst til:-) Nej, du har helt ret. Murens fald var en stor begivenhed i min hårdt prøvede koldkrigsgeneration, og verdenskortet er idesværre kke - trods den store optimisme dengang - blevet helt perfekt. Tak for, at du mindede mig om, at der nu er ved at blive opbygget nye (sexuelle) mure, der desværre er mindre synlige end den hæslige Berlinmur. Og dermed nemmere at opføre. Redigeret 15. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 15. Juni, 2014 Tilbage på sporet! Ja Danmark var, og er vel stadig foregangsland på dette område. Men nu muren blev nævnt, skal vi jo desværre ikke ret langt mod øst for at finde lande, hvor især bøsser ikke tør vedkende sig homoseksualitet. Ungarn har indført indskrænkninger i homosexuelles rettigheder. Store dele af det politiske landskab i Polen og Rusland, påtænker det samme. EU må på banen over for Ungarn vedr. dette. Og så lade agurker krumme den vej de har lyst til:-) Stephen Fry (der selv er bøsse) lavede for ikke så længe siden en programserie om, hvordan det er at leve som homoseksuel i forskellige lande. Her indgik et interview med en russisk præst/politiker der har skrevet og advokeret for store dele af Ruslands nye lov mod "homo-propaganda". Det er godt nok en spøjs fætter!! Jeg kan i den grad anbefale programmerne. Her er omtalte interview: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 16. Juni, 2014 Kajbigpakaj, endnu en gang bliver jeg nød til at bede dig holde dig fra personforfølgelse. Sig mig kan du ikke forstå hvad der bliver skrevet på dansk? Du bidrager ikke med noget konstruktivt men er kun ude på at angribe Jasmin, det skal stoppe NU! Det her er din sidste advarsel. hvor er den personforfølgelse? jasmin og jeg har her i tråden , ført en debat i en pæn og sorbert tone. nu vil jeg så ikke afviser at jeg er fatsvag, så vil du ikke være så venlig, at oplyse hvor jeg angriber jasmin personligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 16. Juni, 2014 kajbigpagaj Det er din afsporing af Tråden. At blande Jasmins forretning ind i billedet. Isoleret set en lille ting, men du valgte igår trods flere advarsler at fortsætte med nedladende kommentarer i tråden jeg linker til, så derfor har du lige pt minus point på kontoen. ( Du kunne så ikke se det nedladende, men kunne vi) Din kommentar med Dansk Folkeparti er fin, men ens primære aktivitet herinde, skal ikke være at afspore trådene www.eroguide.dk/forum/topic/22242-hmmmm-er-det-bare-mig-der-syntes-det-er-ved-at-være-for-meget/page-9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 16. Juni, 2014 nu startede du selv tråden, med at nævne homoægeskaber, ikke sandt? hvis man holder sig til de hellige skrifter, for du så ikke også et problem, med din lille virksomhed? Så vidt jeg ved, var Jesus kæreste med en glædespige (for at blive i EG's sprogbrug). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 22. September, 2014 Kajbigpakaj, endnu en gang bliver jeg nød til at bede dig holde dig fra personforfølgelse. Sig mig kan du ikke forstå hvad der bliver skrevet på dansk? Du bidrager ikke med noget konstruktivt men er kun ude på at angribe Jasmin, det skal stoppe NU! Det her er din sidste advarsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg