Hop til indhold
Manica

LINE , ”PIGEKOLLEKTIVET”, LAKSEGADE 12 RANDERS.

Recommended Posts

Manica, liderlig og løs, Fredag den 13, i Laksegade ved frække Line!

 

Det hele startede torsdag 12/6 på arbejdet, mig og min gode ven, også kaldet min bodyguard, snakkede om damer som altid, (det bliver vi aldrig for gamle til), blev så liderlig at jeg skrev til Line om at få en tid fredag den 13. Ville have taget kl. 13, men det blev for tidligt for mig, for jeg er usædvanlig doven så tidligt om dagen, så vi tog kl. 17:00 i stedet.

 

Endelig var det fredag den 13!... Sov lidt længe, havde sat vækkeuret kl. 13:13, tog senere et bad, og bagefter sprøjtede jeg vildt... altså med parfume. Ja, selv det værste grå hår fik en tur med en sort tusch. Var glad og begejstret, øvede mig på at se sød og venlig ud, det var jo vigtigt med den rigtige ansigtsmaske når det nu var fredag den 13. Til sidst var jeg så tilfreds at jeg skreg i spejlet "Yippee-ki-yay, MILFucker... Cum with me if you want to live!"

 

Jeg sprang ud i bilen – der hurtigt stank, som om nogen havde åbnet en HEL karton wunderbaum på en gang.

 

Turen føltes lang, men endelig stod jeg udenfor døren, og ringede på, - smilende Line åbnede – og gjorde meget meget store øjne – så man skulle tro det var JASON der havde ringet på. Det var det gudskelov ikke - men den liderlige Manica stod med en stiv 4,5 kg tung bandit mellem sine ben! Det var så vildt at selv den uhyggeligt veludrustede julemand, ville tage sækken på nakken og stikke af....... ”Sikken en pral-røv”, tænker I nok, men nej - I får et billede som bevis.

 

Så grinede vi begge, Line trak mig glad og fornøjet ind i løvens hule, hvor jeg fik et kæmpe knus. Jeg blev budt noget koldt at drikke, og dejlige friske jordbær. Vi sad i sengen og talte om alt mellem himmel(seng) og jord(bær).

 

Nu ville lille-mand ikke vente længere, så tog en hurtig skyller og var så ellers parat til leg.

Detaljerne om sexlegen holder jeg for mig selv i dag, men kan dog røbe, at der blev gået til den, med dyb-fransk, sex i mange stillinger og steder. Tror dog vi glemte toilettet, og en enkelt stol i køkkenet. Fik tjekket ALLE Lines huller – og må sige de alle er i mint condition! Vil dog fremhæve Lines ”lille-lise” som er utrolig smuk, men måsen er dælme også i orden, så er du til en sød MILF så er Line perfekt!

 

Efter hed sex, tog vi et fælles bad som er skøn slutning på en dejlig hyggestund.

 

Der var som sidste gang, på ingen måde tidspres, så er du en sød og rar mand, er der en god mulighed for at få en dejlig oplevelse, med en fantastisk dejlig kvinde. Det fik jeg i hvert fald! - og jeg er kun LIDT rar.

 

Her til sidst vil jeg indrømme, at jeg altid har været lidt utryg fredag den 13. Men fra i dag vil jeg altid elske fredag den 13.

 

I skal da lige have 13 smil – så passer det også med karakteren hun har fortjent :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

 

 

I'LL BE BACK

 

 

 

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god og humoristisk anmeldelse.

Ja, milf'ere er skiønne, og går de med i bad, er dagen da totalt reddet.

Du skriver, at du havde "en stiv 4,5 kg tung bandit mellem sine ben!". Er du også en af dem, der går med blylodder i dyret? :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ih Manicacacacacacacaca, du er sgu skøn at læse.

Tak for den. Nu sidder jeg lige og piller sølvpapir af en Toblerone, ikke - hvor fanden bliver hende Line af. Nå, hun er nok lige smuttet i kiosken efter en pose karma. ;)

 

Så har du altså siddet i solen hele weekenden, med et fjollet smil på, og slikket dig om munden ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går dog ikke med blylodder i dyret, bly i den lille størrelse, er umuligt at håndtere.
Måtte dog ty til et par store sten i baglommen, for at holde balancen den dag.

BorendeX og Aarhuselsker, er glad for I var underholdt under mit lille skriv, det gælder også alle I andre pragtfulde mennesker der er herinde.

Sidder stadig med et fjollet smil, selvom solen er gået ned.

mvh Manica

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

I'LL BE BACK

 

Vidst nærmere "I'LL BE BLACK" - så meget sol(arium) du tager, store-bror :eek: Dit liderlige møgdyr.

 

For at blive i Terminator (2) verdenen....

 

I NEED YOUR CLOTHES, YOUR BOOTY AND YOUR MOTORCYCLE.

 

mvh

 

lille-bror

 

Ah.. Terminator 2

 

/SING Guitars & Cadillacs (Dwight Yokam) (den jukeboxen spiller i bikerbaren)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Turen føltes lang, men endelig stod jeg udenfor døren, og ringede på, - smilende Line åbnede – og gjorde meget meget store øjne – så man skulle tro det var JASON der havde ringet på. Det var det gudskelov ikke - men den liderlige Manica stod med en stiv 4,5 kg tung bandit mellem sine ben! Det var så vildt at selv den uhyggeligt veludrustede julemand, ville tage sækken på nakken og stikke af....... ”Sikken en pral-røv”, tænker I nok, men nej - I får et billede som bevis.

 

Troede et kort øjeblik det var Missekatten, du havde taget med - må vist hellere selv besøge Line snart, i håb om hun vil dele lidt ud af tobleronen og andre af hendes godter  :D

 

Blev helt lækkersulten lige der, af at læse din fremragende anmeldelse, men måtte nøjes med en flad omgang Ritter Sport (med nødder)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede et kort øjeblik det var Missekatten, du havde taget med.......

 

Det behøver Manica slet ikke. Missekatten beror hos Line :D :D :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede et kort øjeblik det var Missekatten, du havde taget med - må vist hellere selv besøge Line snart, i håb om hun vil dele lidt ud af tobleronen og andre af hendes godter  :D

 

Blev helt lækkersulten lige der, af at læse din fremragende anmeldelse, men måtte nøjes med en flad omgang Ritter Sport (med nødder)  ;)

 

Haha.. det er alligevel skarpt observeret - men mine missekatter er faktisk en del tungere... Sage ("trussetyven") vejer 7 kg og Loomis vejer 9,6 kg

 

(Se ham nedenfor).

 

 
mvh Manica
 
Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha.. det er alligevel skarpt observeret - men mine missekatter er faktisk en del tungere... Sage ("trussetyven") vejer 7 kg og Loomis vejer 9,6 kg

(Se ham nedenfor).

mvh Manica

Det er sgu noget af en basse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så gør jeg lige det, nogen synes er upassende- men jeg da ligeglad ligeglad... For kære manica- TAK IGEN for de rosende, sjove, velskrevende ord.

Alt det chokolade uha uha What to do...? Aggg mon ikke jeg finder et par stykker at dele med smil..

Tak og rigtig god dag til dig. Knus og kram Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toblerone!

Trekanter!

Gode nødder og Chokolade!

Chokolade med Gode nødder!

Line og Gode Nødder!

Gode Nødder med Line!

Line med Chokolade!

og Lines Nødder(med Chokolade)! :)

Kan det bliver bedre Manica og Line :-P

Redigeret af postmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode nødder er fantastiske, både med og uden chokolade!

De får mig, til at te mig, som en kælen hankat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode nødder er fantastiske, både med og uden chokolade!

De får mig, til at te mig, som en kælen hankat.

 

Og jeg kan lide peanuts, hassel-, Val-, Macademia-, og Kokos-nødder, bare det er gode nødder og hver ting til sin tid :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha ha en anmeldelse i verdensklasse! Og genial ide med Tobleronen. Respekt herfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gør jeg lige det, nogen synes er upassende- men jeg da ligeglad ligeglad... For kære manica- TAK IGEN for de rosende, sjove, velskrevende ord.

Alt det chokolade uha uha What to do...? Aggg mon ikke jeg finder et par stykker at dele med smil..

Tak og rigtig god dag til dig. Knus og kram Line

 

Line er faneme en vidunderlig skøn kvinde, hun ved hvad der gør en mand glad, men det der chokolade det har ikke været godt for hende....... i profilen 53 kg........hmmm Line, vidst ikke i virkeligheden  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey buller bandit.

Selv tak for et hyggeligt besøg. Smil.

Og tak for at minde mig om at få rettet på min side, som jeg jo må beklage ikke at have rørt/ opdateret i det år jeg har haft den.. smil. Jeg har dog husket at sige på båndet og telefonen at det er 55 kg smil. Lur mig om det ikke snart er 53 kg igen sådan som jeg knokler både på lagnet og jobbet... Så må du lige huske mig på det igen ikk smil.

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når du er nede på 53 kg igen, skriver jeg det straks i en anmeldelse :mrgreen:

Jamen bandit, det jo godt jeg har dig til , at hjælpe mig... Kan se du efterlyser at der skal skrives flere anmeldelser , så det kan du jo øve dig i også at gøre indtil da smil. Altså nogle lidt længere og mere fyldige end vægt og at det var hyggeligt smil...

Jeg frabeder mig jo som sagt de anmeldelser og hvorfor mon...

God dag til dig . Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarrg øv. Det var bare for at  være lidt munter, beklager hvis det mislykkedes, skal aldrig ske igen.

 

JEg skal nok lave en rigtig og en iøvrigt meget positiv anmeldelse en dag, det andet var bare et par kommentarer i nogle gamle tråde.

 

Også rigtig god dag til dig Line.

 

Kram fra Bulder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aarrg øv. Det var bare for at være lidt munter, beklager hvis det mislykkedes, skal aldrig ske igen.

JEg skal nok lave en rigtig og en iøvrigt meget positiv anmeldelse en dag, det andet var bare et par kommentarer i nogle gamle tråde.

Også rigtig god dag til dig Line.

Kram fra Bulder

Tror du misforstod... Frabedelsen var i forlængelse af alt det halløj der køre her på lille eg om anmeldelser osv... Har sagt det til rigtigt mange herinde fra de sidste måneder, da jeg godt kunne se hvor det bar hen og mine fornemmelser har det desværre oftes med at være rigtige... Havde 5 besøg herfra den dag du var på besøg ved mig og kan så ikke lige huske om jeg fik sagt det til dig også...

jeg må jo heller huske at nævne , at jeg sagtens kan klare både kritik og ros, ellers var jeg ikke her efter så mange år... I den branche her, må vi som piger ( jeg er også en sensitiv en af slagsen, men prøver at være det mest hjemme...) vide, at vi ikke falder i alles smag og vuderingerene er oftes ud fra egne lyster og synspunkter, så hvad den ene skriver/ synes, er nødvendigvis ikke de andres holdninger.

Vigtigst af alt er, at Så længe jeg ved jeg er en glad glædespige med højt service niveu og gør det bedste jeg formår, så er det det der tæller.... Hvorfor så ikke bare skide de anmeldelser et stykke ? Jo det er jo så fordi, at det på den her trælse måde bliver det som den næste gæst nævner og jeg synes ikke hyggestunder skal gå med hvad den forrige sagde/ lavede og mente, ( uanset om det er ris eller ros) for i er forskellige og den samme oplevelse bliver det aldrig- jeg er ikke på auto pilot eller mekanisk indrettet...

Nok om det plader og så det ud og nyde dagen i dag... Fri JUUUHUUU, tur til vandet er skønt på den årstid her, lidt koldt til man er i og så rigtig dejligt bagefter- lidt lige som det nogen gange er herinde... smil.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...