Hop til indhold
Spice

Frankfurt - Eros 55 i Red Light District

Recommended Posts

Jeg havde kun en time til min rådighed i Frankfurt, så jeg tog en hurtig tur til Red Light District i nærheden af ​​stationen.

Udover strippe klubber og barer, så er der en række Laufhaus. Det er 4-5-etagers bygninger med korridorer på hver etage og en masse rum med piger. Hvis pigen er ledig, så er døren åben, og hun står enten ved døren eller ligger på sengen i rummet.

For nogle år siden inspekterede jeg hver korridor. Men det var et evigt rennende op og ned ad trappen og det syntes at være blevet flere huse efter det.

Jeg løb op og ned ad nogle trapper og stoppede derefter på anden sal af  Eros 55 på Elbestrasse og  begynte snakke med en sexet pige fra Venezuela. Hun havde en dejlig røv og pæne bryster. Hun ville have 25 Euro. Implicit för ét skud. Men hun lovede at ikke skynde på uden at tage det piano. For anal var det 20 Euro extra.

Jeg havde ingen store forventninger, men det var ikke engang 190 danske kroner, så jeg accepteret. Jeg tog hurtigt av tøjet och tog hende bagfra på hendes seng. Der var ikke noget at klage over uden hun gjorde, hvad hun kunne. Hun forsøgte ikke at skynde sig og hun stønnede lige nok. Men hun lykkedes ikke at være virkelig til stede.

Det var værd at pengene, men jeg tror ikke, jeg gør det igen. Jeg har mistet lysten til at løbe op og ned ad trappen i Laufhaus. Området omkring det er desuden deprimerende. Fuld af junkier, bånd-klubber, tiggere mv. Så kan det et studiebesøg vært, men forvente ikke noget stor fornøjelse

Dette gælder altså for Frankfurt, men ikke nødvendigvis andre steder. Friedenhaus Hase i Berlin, for eksempel, er helt anderledes. Det er i et roligt kvarter og virker mere som et bordel, hvor der er en vagt plan, hvert værelse har eget bad og toilet, og der synes at være en fælles ledelse, der tager ansvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...