Hop til indhold
basse112

Hvem skal man besøge i dag søndag..?

Recommended Posts

Hej

 

Vil lige høre om der er nogle forslag til en god oplevelse i dag hvem skal man besøge..?

 

Jeg køre ud fra horsens og køre gerne lidt efter den gode oplevelse..!

 

Håber der er nogen der kan hjælpe..?

 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke meget hjælp i dag..!!

 

Så det blev Salina i en lille skov lige uden for horsens..!! :cool:

hej basse112 :-) har selv tænk på salina i naturen!!! :P   hvordan er hun i naturen(tænder mig helt vildt) :wub:   og hvor langt fra banegården mødes i :?:

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke meget hjælp i dag..!!

 

Så det blev Salina i en lille skov lige uden for horsens..!! :cool:

 

Forsøgte at hjælpe en anden en i dag - men så var de for gamle og så skulle de være villige til at sutte uden gummi og jeg ved ikke hvad - men kan se du så bare gik den naturlige vej efter en speciel oplevelse  :-P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej basse112 :smile: har selv tænk på salina i naturen!!! :P   hvordan er hun i naturen(tænder mig helt vildt) :wub:   og hvor langt fra banegården mødes i :???::

kh

 

Hun er super fræk også i naturen :wink: og så er hun nem og snakke lidt med om alt muligt

 

Det er også utroligt frækt når man ved der går folk rund ca. 50 m væk :mrgreen:

 

Det er uden for byen jeg mødte hende så der er et stykke til banegården men hun har hvis flere steder hun køre ud..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte at hjælpe en anden en i dag - men så var de for gamle og så skulle de være villige til at sutte uden gummi og jeg ved ikke hvad - men kan se du så bare gik den naturlige vej efter en speciel oplevelse  :-P

 

Det er altid frækt og gå den natur-lige vej..!! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...