Srbboy2 3 Skrevet 14. Juni, 2014 Hej medlemmer på Eroguide, Jeg har prøvet at kigge igennem forummet for at se om spørgsmålet er blevet spurgt førhen, men kunne ikke finde en tråd med det selvom jeg næsten er 110% sikker på det er blevet spurgt om før. Hvad får jer mænd til at være sammen med en glædespige? også til de gifte mænd eller mænd med kærester. Burde man ikke være glad for sin anden halvdel og nyde samleje med den person man nu elsker? Er i blevet træt af sexen? er det magten i kan lide? hvad er det der får jer til det? Har selv undret mig mange gange, men har ikke rigtig kunne finde svaret hos mig selv. Srbboy2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 14. Juni, 2014 Jeg har prøvet at kigge igennem forummet for at se om spørgsmålet er blevet spurgt førhen, men kunne ikke finde en tråd med det Det er ikke mere end nitten dage siden, en tråd med samme emne er blevet oprettet. Du kan se den her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srbboy2 3 Skrevet 14. Juni, 2014 Tak ! kunne ikke finde den må lige læse med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Juni, 2014 Hej Srb osv. Dit manglende held kan skyldes et par ting: For det første er mange overskrifter upræcise (har selv været stor synder), og det besværliggør søgningen. For det andet er det ikke ukendt, at strenge udvikler sig hen i en hel retning, end den, som Trådstarter havde tænkt sig. Så med andre ord: Der kan ligge meget relevant gemt i strengenes 2. eller 3. lag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Juni, 2014 Hej Srb osv. Dit manglende held kan skyldes et par ting: For det første er mange overskrifter upræcise (har selv været stor synder), og det besværliggør søgningen. For det andet er det ikke ukendt, at strenge udvikler sig hen i en hel retning, end den, som Trådstarter havde tænkt sig. Så med andre ord: Der kan ligge meget relevant gemt i strengenes 2. eller 3. lag. Moralen: Alle tråde på EG skal læses helt i gennem for at finde guldkornene eller mangle på samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg