Hop til indhold
Srbboy2

Hvorfor er i sammen med glædespiger?

Recommended Posts

Hej medlemmer på Eroguide,

Jeg har prøvet at kigge igennem forummet for at se om spørgsmålet er blevet spurgt førhen, men kunne ikke finde en tråd med det selvom jeg næsten er 110% sikker på det er blevet spurgt om før.

Hvad får jer mænd til at være sammen med en glædespige? også til de gifte mænd eller mænd med kærester. Burde man ikke være glad for sin anden halvdel og nyde samleje med den person man nu elsker? Er i blevet træt af sexen? er det magten i kan lide? hvad er det der får jer til det? Har selv undret mig mange gange, men har ikke rigtig kunne finde svaret hos mig selv.

Srbboy2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Srb osv.

Dit manglende held kan skyldes et par ting:

For det første er mange overskrifter upræcise (har selv været stor synder), og det besværliggør søgningen.

For det andet er det ikke ukendt, at strenge udvikler sig hen i en hel retning, end den, som Trådstarter havde tænkt sig.

Så med andre ord: Der kan ligge meget relevant gemt i strengenes 2. eller 3. lag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Srb osv.

Dit manglende held kan skyldes et par ting:

For det første er mange overskrifter upræcise (har selv været stor synder), og det besværliggør søgningen.

For det andet er det ikke ukendt, at strenge udvikler sig hen i en hel retning, end den, som Trådstarter havde tænkt sig.

Så med andre ord: Der kan ligge meget relevant gemt i strengenes 2. eller 3. lag.

Moralen: Alle tråde på EG skal læses helt i gennem for at finde guldkornene eller mangle på samme :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...