nuhok 178 Skrevet 14. Juni, 2014 http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article2305189.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 14. Juni, 2014 Øhh... alle de dér forkortelser: hvad betyder nu VM??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 det er seriøst kun Ekstra Bladet der kan lave sådan en artikel.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 14. Juni, 2014 det er seriøst kun Ekstra Bladet der kan lave sådan en artikel.. Hvor svært kan det være. Det er da bare at knalde mens der er bold i tv. Problem løst. Hvis han siger nej tak til et blow under en kamp, så skal han mental undersøges. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Juni, 2014 Hvor svært kan det være.Det er da bare at knalde mens der er bold i tv. Problem løst.Hvis han siger nej tak til et blow under en kamp, så skal han mental undersøges.jeg sidder og tænker... der er altid 30 min prestart optakt whatever til hver kamp... og der er mindst 15 min pause i hver kamp...HVAD er problemet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 14. Juni, 2014 Tja, jeg kunne nu ikke finde på at spilde tid på sex, mens der er fodbold. Der er stadig masser af tid bagefter, og har man lidt forcer indenfor organisering og tidsdisposition, så passer sådan en kamp tidsmæssigt med at manden kan gå i køkkenet ved kampstart og have en lasagne klar ved slutfløjt. Dobbelt op på uuhmmm. Mvh, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. Juni, 2014 Jeg kunne nu godt tænke mig lidt frækt i mens man ser kampen :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Juni, 2014 Luk for EG. Tænk positive tanker. Ej fodvold, Svært for nogle - andre kan. Det cykler bare der ud af. For folk med negative tanker: det kunne da hænde der var lidt ironi i ordene. (PT standart kommentar fra mig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 14. Juni, 2014 Jeg kunne nu godt tænke mig lidt frækt i mens man ser kampen :P så er det denne stilling du skal bruge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Juni, 2014 Det er da kvindeundertrykkelse. Hvorfor må hun ikke se fodvold?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Juni, 2014 Veninden skrev og spurgte om jeg kom på frækt besøg fredag aften..... hmmmmm sex vs VM bold med Spanien-Holland. Bold vandt og med sådan en kamp har jeg ikke fortrudt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg