Hop til indhold

Har nogen besøgt "Maria", Nørrebro?

Featured Replies

Skrevet

http://www.sexpiger.dk/dejligemaria

Jeg synes hun ser skøn ud, men jeg bemærker at hun har annonceret sådan on and off - sat sin annonce op og så hurtigt pillet den ned igen.

Men nu ser det ud som om hun er tilbage lidt mere jævnt.

Er der nogen som har besøgt hende for nyligt eller tidligere?

Jeg er interesseret i at høre dels om det var gode oplevelser, men også hvad denne "Maria" er særligt god til. Eksempelvis indenfor GFE, Megafransk osv.

Men kom med nogle erfaringer, gutter :-P

Skrevet

kender hende ikke men ud fra billederne kunne man lige smutte fordi efter d. 19. juni ... :-P

Skrevet

Hej

Jeg har besøgt hende.

Sød pige helt sikkert. Der bliver ikke tale om GFE, hvilket hun også skriver.

Almindelig god sex og hvis man godt kan lide doggy, hvor der er lidt mere fylde bagtil, så er hun et godt valg.

Klodshans

Skrevet
  • Author

Hej

Jeg har besøgt hende.

Sød pige helt sikkert. Der bliver ikke tale om GFE, hvilket hun også skriver.

Almindelig god sex og hvis man godt kan lide doggy, hvor der er lidt mere fylde bagtil, så er hun et godt valg.

Klodshans

Jeg er lidt nysgerrig på din beskrivelse. Det jeg mente med GFE er eksempelvis om der er en smule nærvær (jeg ved godt det handler om kemi, men det kan også nogle gange handle om "indstilling"), og alm. kropskontakt i form af kram, nus osv.

Hvad er hendes "politik" i forhold til det franske?

Jeg ville være super taknemmelig, hvis du svarer :)

Skrevet

Alt er med gummi.

Det forekom "naturligt" ud fra betragtningen sex for penge uden at jeg gik derfra med en følelse af at være blevet nusset særlig meget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.