Plaskeren 3713 Skrevet 15. Juni, 2014 jeg er momentant forelsket lige nu.... asti... vand der klukker, bær og frugter der vokser... selv lave sin egen snaps... og en mand der kan lide at grille marshmellows.... lars... hvor finder man mænd som dig henne??? i hænger da godt nok ikke på nogen træer jeg kender til den der med frugterne... jeg har lige plukket årets første solmodne hindbær af buskene og lavet årets første ribsgele og rysteribs.... vi har end ikke passeret skt hans - det er helt skævt.. og de første solbær truer også med at der bliver tidlig solbærsorbet i år livet i år er bare SÅ herligt... lige til at blive lykkelig af.... og selv om det er søndag og det larmer fordi han slår græs.. så kommer duften af nyslået græs ind i mit kølige soveværelse... hvor skønt kan livet blive.... Du skal bare lede de rigtige steder. I mit sove værelse er en god start ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 15. Juni, 2014 Modne bær uhmmmm Bare den dejlige smag, rigtigt lade tungen gå på opdagelse, mærke hvordan de bliver hårdere og rejser sig Lade hænderne klemme, kærtegne og nyde den bløde, men dog faste fornemmelse. længere og længere ned over den utroligt smukke og duftende forhøjning og helt ned til den varme og våde fortryllende kløft, hvor man bare kan hengive sig til den fortryllende duft og smag af safterne der løber :wub: Hov der tabte jeg da vist tråden lidt, men gud hvor jeg dog bare elsker søde dejlige tøser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 15. Juni, 2014 Sommer er for mig en masse forskelligt: - sommerklædte piger/kvinder - nye kartofler - grillede ørreder og hygge i min venindes kolonihave - mine nevøer og niecer der render rundt og leger udendørs, mens jeg nyder en kold øl med min svoger i solen - lårkorte cykelpiger i Kbh - en fridag med solskin i Nyhavn el. Christiania - kærnemælkskoldskål - lune aftener ved vandet - bikini-piger - udendørs livemusik i solen med gode venner - grillaftener med familie og venner - duften ef nyslået græs .... og en masse andet, der bare giver mig et let sind, et personligt overskud og en overbærenhed, hvor småting ikke kan ødelægge mit humør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 15. Juni, 2014 Marshmellows er til børnene Plænen er klippet og sad netop på broen og lyttede til min yndlingsfugl, Gærdesmutten Størrelsen til trods råber den HØJT - og pludselig hørtes nattergalen NU ER DET ENDELIGT SOMMER Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 15. Juni, 2014 jeg er momentant forelsket lige nu.... asti... vand der klukker, bær og frugter der vokser... selv lave sin egen snaps... og en mand der kan lide at grille marshmellows.... lars... hvor finder man mænd som dig henne??? i hænger da godt nok ikke på nogen træer jeg kender til den der med frugterne... jeg har lige plukket årets første solmodne hindbær af buskene og lavet årets første ribsgele og rysteribs.... vi har end ikke passeret skt hans - det er helt skævt.. og de første solbær truer også med at der bliver tidlig solbærsorbet i år livet i år er bare SÅ herligt... lige til at blive lykkelig af.... og selv om det er søndag og det larmer fordi han slår græs.. så kommer duften af nyslået græs ind i mit kølige soveværelse... hvor skønt kan livet blive.... Region syd - Og næste weekend - hvis vejret tillader, står den på dyreryg i jordovn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 15. Juni, 2014 Marshmellows er til børnene Plænen er klippet og sad netop på broen og lyttede til min yndlingsfugl, Gærdesmutten Størrelsen til trods råber den HØJT - og pludselig hørtes nattergalen NU ER DET ENDELIGT SOMMER Lars jeg elsker nattergalen.. jeg havde den uden for mit vindue det meste af maj måned den var tidligt på den... nu er den holdt op igen ... men fik læst meget H C Andersen... blev så inspireret og marshmellows er til alle barnlige sjæle... jeg har de sjoveste minder fra familiesammenkomsterne hvad angår smeltede mellows... jeg kan snildt fortære 15-20 stk inden for kort tid... jeg elsker det klisterstads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Det er når jeg kan være ude sommervejret stort set hele døgnet , uden de hele store foranstaltninger til beskyttelse mod vejrliget - dvs også sove ude ”under åben himmel”. Jeg har hele mit haft et erhverv som var betinget af Guds forvaltning af højtryk/lavtryk og ikke mindst vindretninger - og det giver både velsignelser og forbandelser. Jeg behøver sådan set ikke vejrudsigten - for bare vindretning, Hj/Lv tryk/skyer/sol-måne/fuglene/insekterne - så kender jeg vejret dagen efter - 3 dage frem - en uge frem. Sommer kan vi faktisk have allerede i marts og det var så den sommer - eller i september og endelig blev det sommer . Den rigtige gode varme sommer, den får vi når vinden er i øst - der er jo ingen væde fra øst - og normalt lav fugtighed - den længste periode med sådan en dejlig varm sommer på 4 uger var i 1992 og hele juli måned. Mit eget ”pejlemærke” for,- hvornår er det rigtigt sommer, er når pigerne er i bikini og let og luftigt klædt , - så er jeg slet ikke tvivl. En rigtig sommerdag er også de dage hvor jeg slapper af ude i naturen - bare ligge på et tæppe i haven, og nyde naturens egne beboer, .eks. haremor der kommer gående med sine 2 killinger, skovduerne, 2 legesyge egern, solsorten, svalerne, min kat der tager solbad og når fugleungen er faldet ud af reden og forældrene er desperate og jeg sætter den tilbage, så katten ikke tror den skal have ”lørdagskylling Og ikke mindst sidst på aften i havestolen med et eller andet køligt i glasset - høre fuglene så sagte stoppe med at synge og gå i seng - ikke mere sang - før kl 03.00 - naturen betyder meget for mig og særlig skøn på en "rigtig" sommerdag" Mange hilsner Nyder livet Redigeret 15. Juni, 2014 af Nyder livet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg