Hop til indhold
Jensen78

Rikke (Måske Bording)

Recommended Posts

Guest Claesen

Hej udfra billeder og beskrivelse så vil jeg sige at det er rikke fra bording, men det kan jo være en der har lånt billeder det set før :-)

Jeg vil sige at hvis det er. Rikke fra bording så har du noget at se frem til hun er dælme dejlig at være sammen med, men det kan du jo også læse ud fra de anmeldelser hun har fået herinde ;-) men go for it. Jeg mener forøvrigt at rikke har en bruger herinde, så det kunne jo være en mulighed at skrive en pm til hende så du da sikker

Venligst Claes'en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jamen claesen... han har fået svar.... jeg skriver jo netop at det ER rikke.. ved det med sikkerhed da jeg har gæster samme sted i randers og kender rikke privat også.. lool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge render i rundt med skyklapper på eller hvad??? Rikke har jo selv reklameret herinde med at hun kunne besøges i Randers ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge render i rundt med skyklapper på eller hvad??? Rikke har jo selv reklameret herinde med at hun kunne besøges i Randers ;)

Det gør jeg åbenbart:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jensen78, pyt med nogle er lidt hurtigere en andre, når du første møder Rikke er du lige glad,

Det var jeg i hvert fald.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Sødeste Sisse havde ikke set du nåde at skrive ham et svar mens jeg sad og forfattede mine vise ord, ellers havde jeg naturligvis aldrig blandet mig endsider draget tvivl om om det var rikke :-o

Jeg undskylder ærbødigst venligst Claes'en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Sødeste Sisse havde ikke set du nåde at skrive ham et svar mens jeg sad og forfattede mine vise ord, ellers havde jeg naturligvis aldrig blandet mig endsider draget tvivl om om det var rikke :-o

Jeg undskylder ærbødigst venligst Claes'en

Lol det var godt klausen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...