volvodrengen 12 Skrevet 13. Juni, 2014 Set i EB. RANDERS NY SMUK thaipige tilbyder uforglemmelige oplevelser. Intim massage. Døgnåbent Tlf. 5265 8715 Var lige et smut i byen. Smed lige en sms og fik hurtigt svar, der er 2 piger, 24 og 27 efter deres udsagn, måske et par år ældre hvis i spørger mig, men dejlig søde, som nu alle thaipiger er. Fik en times dejlig halvblid oliemassage, af begge to, hvilket jeg også havde bestilt over sms, jeg fik dertil et lækkert udfør handjob, dejlig blid og frækt, ikke bare hurtigt færdig, og især lækkert med 4 hænder. Jeg kommer helt sikkert tilbage. Nå ja adressen er markedsgade 34, har fulgt lidt med herinde, de skifter tlf nr. rimelig tit, nogle der ved hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 14. Juni, 2014 Hvad nummer i Markedsdage? Pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
volvodrengen 12 Skrevet 14. Juni, 2014 typiske priser for Østjylland. dvs. 300 for massagen plus 300 for handjob, og så gange 2 når der nu var 2 piger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) typiske priser for Østjylland. dvs. 300 for massagen plus 300 for handjob, og så gange 2 når der nu var 2 piger . Hej alle ligesindede. Jeg vil gerne følge lidt op på indlægget fra den 13/6 om at der igen var kommet unge thai piger til Randers. I går aftes ringede jeg og aftalte en "besigtigelse" af pigerne, der var på stedet i dag. Det drejer sig om to piger, en lille og slank pige på 28 og en med en mere almindelig (ikke kraftig) af bygning på ca. 40år. Jeg blev lukket ind af den ældste og fremsatte min anmodning jf. telefonsnak. Herefter blev jeg efter nogle minutters ventetid med oprydning/klargøring af værelset, præsenteret for den yngste af pigerne, Ice på 28 år. Straks jeg så hende, var jeg ikke i tvivl om, at det skulle være hende, der skulle behandle mig. Vi fik gennemgået mulighederne og blev enige om kr. 1.200 for fuldpakke i mange forskellige positioner, heri BJ uden. En rigtig god behandling og en afvaskning med lunkent vand bagefter, da der ikke var mulighed for bad. Helt sikkert ikke sidste gang, hun skal have en overflyvning... Redigeret 17. Juni, 2014 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 20. Juni, 2014 Jeg har været der i dag på Markedsgade 34 i Randers. Blev lukket ind af en pæn lille thaipige Ice, og jeg fik en dejlig B2B behandling med HJ afslutning for Kr. 700,- det var en ren fornøjelse, og det besøg skal snart gentages, men så skal jeg have hele pakken. så endelig kan man sige pæne unge thai piger i Randers, men ved ikke hvor længe de er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 21. Juni, 2014 Jeg har lige været forbi , men den unge smukke Thai som I beskriver, var tilsyneladende ikke at finde på stedet, så jeg listede af igen. ØV! Fra annoncen i EB reklameres med en ny ung flot pige, men ikke idag. Bordelmutter var NO GO og Philippineren var slet ikke lige min kop Te. Jeg er sgu ikke til de ældre Thaier - de skal helst være stramme og under 25 år. Randers har intet at byde på i den retning! Derefter til Lampoo i Skødstrup, hvor Anna var tilstede men havde booket op i kalenderen. Jeg kunne vente udenfor i bilen og møde ind, hvis aftalerne kl. 12, 13 og 14 ikke dukkede op. Jeg kan godt forstå at hun har travlt derude i Skødstrup, for hun er en smuk lille fræk dame med superstram lille mås, smil og glimt i øjet. Nå, alle kom jo desværre til deres aftaler og jeg listede tilbage til Randers igen. Godt råd: Bestil en tid på tlf. 52-65-11-01 hos Anne hvis du ikke vil køre forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 1. Juli, 2014 Er det en der har nyt nummer til markedsgade 34? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 1. Juli, 2014 Er det en der har nyt nummer til markedsgade 34? Hej med dig. JA, her er det nummer, der virker: 5265 8715. Brugt senest i søndags. Det nummer, der er anført i Thai-listen, Vest er forkert og bør rettes af OD eller anden rettighedshaver. Et godt sted, snyd ikke dig selv for en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg