Hop til indhold
sexrevy

Ani fra Aarhuspigerne - en nyhed

Recommended Posts

Guest thomasonly64

Jeg synes da ellers at Nicki virker som et frisk indslag, men har ikke taget mig sammen til at komme forbi.

 

Ift. hvad hendes billeder signalerer ville jeg have forventet lidt mere mellemhård slavepige, og ikke kun "alt blidt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har en tro på, at der stadig er guldkorn at finde på Aarhusbabes i grønnegade - selvom der måske er lidt langt imellem til tider

 

Kender ikke Ani desværre.

 

Der er stadig guldkorn at finde. Sofia var for mig den blide mellemvare og slipper jeg 1100 kr. eller noget så skal det være top. Sådan som jeg forventer det vil være med Bella (Isaballa), Danielle eller Alia. Eller for at holde det til Århuspigerne som da lille Julia var der eller da oprindelig Mathilde var der guldkorn at finde. 

Det er der givet endnu. Men hvor mange mellemklasseoplevelser skal man finde for at finde guldkorn.

Jeg fandt sidst guldkorn på en nat hvor hende den petite dansk/koreanske piger med silikonebryster var der. Hende var der knald på. Hun er ikke fast mere men det er ikke mere end et par uger siden jeg så hende en fredag nat. Var dog ikke i Århus i den uge, så desværre var jeg ikke på.

 

¨Finder du guld vil vi da gerne vide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se er Ani taget af programmet inden hun overhovedet nåede at debuttere på Aarhuspigerne. Hm....

 

Til gengæld kommer "Kimora", som jeg vil mene er en nyhed, på tirsdag. Hvis hun altså dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kimora er professionel nok til at dukke op må være mit gæt hvis hun får en klar melding om tid og sted fra ledelsen af bordellet. Har været sammen med hende engang for nogle år siden på samme adresse. Hun gav en fin service og var til stede omkring mig og det jeg havde lyst til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...