Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Da jeg skal en tur til København i sommer etterspør jeg hvordan det er på Club 18 nå.

Det har lenge vært stille om stedet.

Skrevet

Godmorgen Tullik

Club 18 er som den har været de sidste mange måneder det kommer an på hvad du forventer når du besøger stedet...Der er pænt rent og bar mm og en masse glædespiger mest udenlandske lady boy mm men man kan også få en god hyggesnak dernede der kommer en bred vifte af folk dernede ss

Knus

Pia

tidl barpige dernede 

Skrevet

Ser det uhyggelig frækt at kommer i club 18

Bare trist at de fleste vil ha der skal være penge imellem, sætter mig gerne i et rum og venter spændt på om der er nogen som lister en pik ind som man kan smage på :-)

Og har faktisk prøvet at der blev banket på døren og en lidt frodig kvinde ville være med der inde og hjælpe mig.

Og da vi så havde tømt hvad der var, sagde hun det var min tur, i ene rum, hvilke jeg svarede på jeg ikke havde penge med til, men det var gratis hvilken dag...

Kan kun anbefale stedet.

Skrevet

Bare trist at de fleste vil ha der skal være penge imellem, sætter mig gerne i et rum og venter spændt på om der er nogen som lister en pik ind som man kan smage på :smile:

Er du mand, kvinde eller trans for forståelsens skyld:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.