Hop til indhold
Frede

Thai massage østjylland

Recommended Posts

Hej 

Jeg har ikke fået så meget massage de sidste par år, så er lidt outdated.

Søger godt sted i østjylland, Randers, Århus, Horsens området.

Krav; ung/e pige/r op til ca 30 år(hvis ældre gerne slanke), lukket rum til massagen, HJ er nok til mig, skal være god massage og ikke oliesjaskeri, hvis pigerne så er søde er det jo et +

Må gerne være en der arbejder alene, altså uden en "mutter". 

Der skal være rent, og med bad.

Ønsker på sigt BTB

Håber at det findes 

På forhånd tak.

Redigeret af Frede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Newbie

Jeg kan godt se, at du er lidt outdated :)

Unge lækre piger var der masser af for nogle år tilbage. Men det er desværre MEGET svært at find nu. De fleste thai massage piger du kan finde nu til dags er desværre af ældre dato 30+

Mvh. Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set i EB.

RANDERS NY SMUK thaipige tilbyder uforglemmelige oplevelser. Intim massage. Døgnåbent

Tlf. 5265 8715

Var lige et smut i byen. Smed lige en sms og fik hurtigt svar, der er 2 piger, 24 og 27 efter deres udsagn, måske et par år ældre hvis i spørger mig, men dejlig søde, som nu alle thaipiger er.

Fik en times dejlig halvblid oliemassage, af begge to, hvilket jeg også havde bestilt over sms, jeg fik dertil et lækkert udfør handjob, dejlig blid og frækt, ikke bare hurtigt færdig, og især lækkert med 4 hænder.

Jeg kommer helt sikkert tilbage.

Nå ja adressen er markedsgade 34, har fulgt lidt med herinde, de skifter tlf nr. rimelig tit, nogle der ved hvorfor ?

Ved ikke om der er bad men det tror jeg nu der er, virker ikke til de har nogen mutter i baglokalet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Newbie

Jeg kan godt se, at du er lidt outdated :)

Unge lækre piger var der masser af for nogle år tilbage. Men det er desværre MEGET svært at find nu. De fleste thai massage piger du kan finde nu til dags er desværre af ældre dato 30+

Mvh. Jens

Hej JensP

Hvor er det blevet af - de unge ?

Sørgeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set i EB.

RANDERS NY SMUK thaipige tilbyder uforglemmelige oplevelser. Intim massage. Døgnåbent

Tlf. 5265 8715

Var lige et smut i byen. Smed lige en sms og fik hurtigt svar, der er 2 piger, 24 og 27 efter deres udsagn, måske et par år ældre hvis i spørger mig, men dejlig søde, som nu alle thaipiger er.

Fik en times dejlig halvblid oliemassage, af begge to, hvilket jeg også havde bestilt over sms, jeg fik dertil et lækkert udfør handjob, dejlig blid og frækt, ikke bare hurtigt færdig, og især lækkert med 4 hænder.

Jeg kommer helt sikkert tilbage.

Nå ja adressen er markedsgade 34, har fulgt lidt med herinde, de skifter tlf nr. rimelig tit, nogle der ved hvorfor ?

Ved ikke om der er bad men det tror jeg nu der er, virker ikke til de har nogen mutter i baglokalet :smile:

Hej 

Tak for indlæg

Hvad gav du for sådan en omgang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej JensP

Hvor er det blevet af - de unge ?

Sørgeligt.

Hej Newbie

Ja, meget sørgeligt :(

Jeg ved ikke hvor de er blevet af???

Men jeg har en anelse om, at politiet har blandet sig i tide og utide, så de har fundet andre steder hen hvor der er mere "fredeligt".

Men meget trist at vi ikke kan få lov til at nyde en lækker lille slank UNG sorthåret skønhed :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...