George 3 Skrevet 12. Juni, 2014 Hej EG Jeg håber i kan hjælpe mig igen Jeg søger en mørk dansk pige (gerne helt sort, hvis man kan skrive det uden at være politisk ukorrekt) Hun skal være max 32 og ikke og slank til almindelig af bygning. Det er meget vigtigt at hun er dansk, og altså snakker 100% flydende dansk. Håber der er nogen herinde der kan guide mig. Mvh George Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 12. Juni, 2014 Hej i min optik findes der kun en lækker mørk kvinde, det er Tiffany dimond hos pussygalores eller seductiongirls . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootdog 54 Skrevet 12. Juni, 2014 Dansk og dansk.... det er man vel ikke hvis man har den hudfarve som sådan... men hun har været i Danmark i rigtig mange år og er et fantastisk menneske med en god humor !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 13. Juni, 2014 Det sagde du bare ikke! "Dansk og dansk.... det er man vel ikke hvis man har den hudfarve som sådan." 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 13. Juni, 2014 Hvad er dansk?? Er det farven ?? Er det sproget ?? Eller er det der hvor man er født?? Eller måske der hvor man bor?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 13. Juni, 2014 Hvad er dansk?? Er det farven ?? Er det sproget ?? Eller er det der hvor man er født?? Eller måske der hvor man bor?? Du glemte den vigtige , Blodets Ophav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 13. Juni, 2014 Nej, Tiffany er ikke dansk. Hun taler sproget, men hun foretrak at slå over i engelsk, da jeg besøgte hende. Hun er virkelig sød, megalækker og så er hun virkelig god til at kneppe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar 23 Skrevet 13. Juni, 2014 Prøv Mylena, www.theladymylena.dk, hun er god, mørk og pæredansk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 334 Skrevet 13. Juni, 2014 Mylena er dog LANGT fra den efterlyste farve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donus 59 Skrevet 14. Juni, 2014 Tiffany er det eneste sted at gå hvis man vil ha en super (dark) oplevelse. Hun er bare for lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg