Hop til indhold
Toddy

Tour the Blow

Recommended Posts

Hej med Jer

Affødt af Jasmins tråd

har jeg besluttet mig for at lave en "videnskabelig" undersøgelse :wink:

Jeg har jo været i fast forhold i ret mange år, hvor jeg jo ikke har brugt kondom og finder det personligt ret svært at vænne mig til det, men er det nu så pga. følelse eller psyke??

Jeg ved det faktisk ikke, så det har jeg tænkt mig at finde ud af nu

Måden jeg har tænkt mig at det skal foregå på, bliver en "Tour the blow", simpelthen fordi at jeg tror at forskellen mærkes tydeligst ved et blowjob, men også fordi at jeg bare elsker det :-P

Jeg har tænkt mig at besøge ca 5 dejlige piger der giver med og et tilsvarende antal der giver uden.

Efter hvert besøg har jeg tænkt mig at komme med en beskrivelse af hvem, hvad, hvordan og hvor godt osv.

Beskrivelsen har jeg tænkt mig at ligge lige her i denne tråd

Jeg lægger også et link til den søde pige, men gider ikke priser eller at give decideret karakterer, for det er jo meget forskelligt hvad vi kan lide.

Det bliver jo nok svært at komme med en egentlig konklusion, men jeg skal gøre mit bedste :grin:

Da jeg selv godt kan lide at slikke og bare elsker, når en dejlig pige sætter sig over mit ansigt og byder sig til, kan det godt ske at jeg lader mig friste lidt af en 69´ i ny og næ.

Det kan jo selvfølgelig godt have indvirkning på min anmeldelse, men jeg skal gøre mit bedste for at være så objektiv, som mulig :rolleyes:.

Mit første besøg skal være i aften og i er meget velkommen til at komme med forslag til hvem i syntes at jeg skal besøge.

I dejlige piger er også meget velkommen til at skrive, hvis i har lyst til at deltage i mit "videnskabelige" forsøg, men tror nok at det skal være på pm.

Jeg ved godt at der jo er en del af pigerne der ikke tilbyder andet en halve og hele timer, men da jeg ikke har ubegrænsede midler er jeg desværre nødt til at vælge dem fra :cry:

Jeg bor i Nordsjælland, men kører gerne. Dog ikke til Fyn eller Jylland beklager

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er noget heroisk over en mand, som ofrer sig i videnskabens navn. Respekt!

Haha Ja og det er jo kun noget jeg gør  for alle jer andres skyld og har bestemt ikke noget at gøre med at jeg har lyst eller sådan noget ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det første skud på stammen testet.

Valget faldt på Jenny fra http://polskepiger.mono.net/

Hensigten var at kun bestille Megafransk, men da jeg så hende og hun bare smilede SÅ sødt til mig, endte det med en time incl mega

(de tøser bliver min ruin)

Vi startede med at tage tøjet af, hun havde kun bh og g-streng på så hun var færdig før end mig ;-)

Hun satte sig på sengen med spredte ben og trak mig over mod síg og begyndte at sutte mig stille og roligt

Til at starte med brugte hun også hånden, hvilket jeg godt kan lide.

Mens hun slikkede klemte hun også kærligt om mine baller og nussede mine nosser osv.

Det resulterede i en ret hurtig rejsning. (so far so good).

Jeg havde vildt meget til at slikke hende og sagde det til hende, hvilket frembragte et kæmpe smil.

Vi lagde os ned på sengen i en 69´.

Jenny slikke skønt!! Hun bruger hånden lidt og det kan jeg rigtigt godt lide. På et tidspunkt satte hun sig op over mig og glemte vist helt at slikke, men det var der nok en årsag til ;-)

Jenny føles meget blid og hun suger ikke men man kan heller ikke mærke nogen tænder eller andet dårligt.

Først troede jeg ikke at det ville være nok, men da hun begyndte at lade tungen lege rundt om hovedet, så gik der ikke alt for længe.

Lille pause og så var vi igang igen. Vi lavede også en del andre ting, men de hører nok nærmere med i en anmeldelse af hende.

Vi sluttede igen med megafransk, men hvor hun kun slikkede mig og wauv, den måde hun hele tiden kiggede på mig og slog sit lange hår væk, så jeg bedre kunne se. Kan kun sige en ting!!!! FUCK HUN ER DEJLIG :wub: :wub: :wub: :wub:

Det var så første runde og det var uden kondom og jeg må sige at det var helt fantastisk og har vildt meget lyst til at besøge hende igen og igen :wub: :wub: :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal det være rigtig videnskabligt skal du sa besøge den samme pige 2 gange. 1 gang med og 1 gang uden. På den måde kan du bedre bedømme om det er bedst med eller uden da alle piger jo har deres måde at give BJ på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal det være rigtig videnskabligt skal du sa besøge den samme pige 2 gange. 1 gang med og 1 gang uden. På den måde kan du bedre bedømme om det er bedst med eller uden da alle piger jo har deres måde at give BJ på.

Det har jeg tænkt på, men for at kunne gøre det, så ville jeg være nødt til at udelade alle dem der er mest erfaren i at sutte med gummi og det er vel dem der bedst ved hvordan det skal gøres, så det ville heller ikke være fair.

Jeg kunne måske lave et enkelt "dobbeltbesøg", men vil ikke udelukke de piger der kun sutter med kondom

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

ellers kan du jo ændre kriteriet for undersøgelsen.,, 

"kan en der sutter med gummi give en lige så stor oplevelse MED som dem der sutter uden" - det er jo et meget mere reelt billede på om dem der er virkelig gode til fransk med kan konkurrere med dem uden... 

for det er jo ikke sjovt at sammenligne med og uden med samme pige for det resultat vil jo give sig selv *gg* det har ingen empirisk værdi *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

ellers kan du jo ændre kriteriet for undersøgelsen.,,

"kan en der sutter med gummi give en lige så stor oplevelse MED som dem der sutter uden" - det er jo et meget mere reelt billede på om dem der er virkelig gode til fransk med kan konkurrere med dem uden...

for det er jo ikke sjovt at sammenligne med og uden med samme pige for det resultat vil jo give sig selv *gg* det har ingen empirisk værdi *gg*

Det er jo faktisk det jeg prøver at gøre

med den måde jeg gør det på

Jeg har jo ikke selv erfaring med at sutte pik

hverken med eller uden :-)

Jeg tror helt sikkert på at de piger, som

sutter med har en anden teknik og det må

i sidste ende være et spørgsmål om at kan blive

ligeså godt med, som uden og det tror jeg har rigtigt

meget med pigen og helhedsoplevelsen at gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal jeg finde en oplevelse til imorgen ;-)

Det skal helst være omkring middagstid og det skal helst være med kondom

Jeg skal til København imorgen alligevel, så vil foretrække at det bliver derinde.

Har i nogle gode forslag til, hvem det kunne være

Del dette indlæg

Link til indlæg

Go for it..lyder spændende  :-P  :-P  :-P

Ja, nu huserer han jo kun i det sjællandske - ellers ved jeg nok, hvem han skulle prøve  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, nu huserer han jo kun i det sjællandske - ellers ved jeg nok, hvem han skulle prøve :P

Desværre ja, men syntes at det er lidt langt at

køre til Jylland for et blow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu fået snakket med nogle stykker om mit lille forsøg og har fundet ud af at der hersker en hel del forvirring omkring begreberne

Der er ret stor forskel på hvad folk mener og pigerne tilbyder, når de tilbyder

Fransk

Superfransk

Megafransk

Derfor vil jeg prøve at beskrive det der sker lidt bedre

F.eks hos Jenny fra de Polske betyder Mega at hun sutter uden og at man må komme i munden, men det er uden slug

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er sødt, når en mand skal på sex tur for at undersøge hvad han kan lide, og samtidigt prøver at gøre det til et objektivt studie. :)

Jeg var ikke speciel gammel da jeg opdagede at et kondom, nedsætter følelsen i blyanten. Det er forskelligt hvorledes mænd ønsker et BJ. Og.....den store overraskelse, det er faktisk ikke alle piger kan give et sublimt BJ.  Paradokset i omtalte tilfældige undersøgelse vil således være, at teknik og pige, nok vil give større udslag en kondomet.

Jeg har prøvet BJ med og uden at en pige der mestrede BJ. og....hvad mon jeg foretrak ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er sødt, når en mand skal på sex tur for at undersøge hvad han kan lide, og samtidigt prøver at gøre det til et objektivt studie. :)

Jeg var ikke speciel gammel da jeg opdagede at et kondom, nedsætter følelsen i blyanten. Det er forskelligt hvorledes mænd ønsker et BJ. Og.....den store overraskelse, det er faktisk ikke alle piger kan give et sublimt BJ.  Paradokset i omtalte tilfældige undersøgelse vil således være, at teknik og pige, nok vil give større udslag en kondomet.

Jeg har prøvet BJ med og uden at en pige der mestrede BJ. og....hvad mon jeg foretrak ? ;)

Som Jasmin tidligere har nævnt, så vil der jo nok ikke være tvivl om udfaldet, hvis den samme pige udførte et blowjob på mig med og et uden.

Det der nok er interessant for mig at finde ud af er, om et blow kan være ligeså godt med, som uden.

Der er rigtigt mange herinde, som der har udtalt at et blowjob med kondom er totalt ligegyldigt.

Der er også mange der som du selv siger at det er mere et spørgsmål om pigen og hendes teknik osv.

Jeg er da godt klar over at det nok ikke er et særligt godt videnskabeligt grundlag at lave en undersøgelse på og at parametrene for konklusionen er svævende i en sådan grad at det nok nærmest vil være værdiløst, men det bliver i det mindste skide sjovt at lave ;-)

Nu skal jeg så bare lære at styre mig, når jeg skal bestille det hos pigen og ikke købe en time hos dem alle, blot fordi de smiler sødt til mig :wub:

Jeg er sgu for nem, jeg ved det godt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er 5 stk blow jobs måske ikke helt nok til en videnskabelig anelyse. 50 Stk. plus nogle blind test vil bedre kunne tilfredstille en videnskabelig akademi. Jeg kan godt se, at den økonomiske belastning for en enkelt lille videnskabsmand kan være overvældende. Men man kan håbe, der er nogle piger i miljøet, som kan sponsorere en blow i videnskabens navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er 5 stk blow jobs måske ikke helt nok til en videnskabelig anelyse. 50 Stk. plus nogle blind test vil bedre kunne tilfredstille en videnskabelig akademi. Jeg kan godt se, at den økonomiske belastning for en enkelt lille videnskabsmand kan være overvældende. Men man kan håbe, der er nogle piger i miljøet, som kan sponsorere en blow i videnskabens navn.

Og et par placebo blows :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha det ville da være dejligt, men er næppe sandsynligt.

Det ville nok heller ikke være helt fair, for jeg prøver jo at være objektiv og det ville nok være ret svært, hvis nogle gav det gratis

Hvis jeg skal have 50+ blowjobs, så komme undersøgelsen nok til at tage et par måneder ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom test nummer 2 ;-)

Jeg ved dog ikke helt om den skal tælle med i den meget videnskabelige test, for blow nummer 2 blev udført af min dejlige veninde, der gerne ville give sit besyv med, om hvordan hun mente at et blow skulle udføres

Da det er min veninde og hun har kendt mig i ca 3 år, så er det nok ikke helt fair at tage med i denne test, men nu kommer den alligevel

Det starter med at jeg bliver klædt helt af og derefter lagt på ryggen på sengen og spændt helt fast.

Ditte (kalder vi min veninde) klæder sig derefter også af, så hun nu står i blonde bh og g-streng

Hun kigger frækt på mig og kommer langsomt hen til enden af sengen

hun starter med at kysse og kærtegne mig op og ned af lårene og lader lige hendes tunge ramme mine nosser

Så bevæger hun sig længere op over mit bryst, stadig kyssende, pirrende og små nappende.

Hun ender oppe i et langt og dybt kys.

Imens er hendes ene hånd begyndt at lege lidt med min pik og mine nosser og jeg blev hurtigt helt hård. (hun er sgu ret fræk når hun vil)

Ditte bevæger sig nu nedad igen og lader sin tunge glide op og ned af skaftet på min pik, hvorefter hun tager hovedet i munden og begynder at sutte

Hun kan ikke lide at få den i halsen, så hun bruger istedet hånden, som hun køre op og ned af skaftet, samtidig med at hun bruger mund og tungen på hovedet. Hun suger også en del, så der nogle gange kommer en ganske hyggelig smaske lyd ;-)

Der går ikke længe før end jeg er tæt på at komme, men her sætter Ditte så tempoet helt ned og begynder at sutte og slikke mine nosser til jeg falder lidt ned igen.

Hun sætter sig overskrævs på mig så jeg har direkte udsigt til hendes dejlige fisse, men præcis langt nok væk til at jeg ikke kan nå, da jeg er bundet (slemme tøs)

Hun begynder at sutte igen og holder mig nu på grænsen længe inden hun igen giver mig en lille pause.

Det fortsætter i næsten en time indtil jeg endelig med et brøl for lov til at sprøjte i hendes mund.

Ditte´s blow ligger helt klart i toppen af skalaen, men det skyldes ikke så meget hendes teknik, men nok mere det at hun gav sig rigtigt god tid til at holde mig lige på grænsen og måske også det at jeg var bundet gav det lidt ekstra

Dittes blow var nok under betegnelsen MEGA

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...