Hop til indhold
knallert

uheldigt

Recommended Posts

så kan jeg bedre lide den her: 

Manden og konen havde dyrket sex rimelig regelmæssigt i de 25 år de havde været gift.... men manden havde altid insisteret på at lyset skulle være slukket og er skulle være helt mørkt... 

Konen havde altid føjet sig for den ide, men på deres 25 år bryllupsdag insisterede hun på at hun ville se og tændte lyset undervejs

Til hendes store overraskelse opdagede hun at hendes mand lå og kneppede hende med en påspændingsdildo... og hun spurgte ham: hvad fanden er det?? har du været nødt til at bruge den i alle de år vi har været gift ?? 

Ja svarede manden... det har jeg. Jeg har aldrig kunnet få den op at stå så jeg har altid brugt denne her... 

Konen sagde... vil det sige at du har snydt mig i 25 år ???? 

Manden sagde: ja skat... men skal vi ikke lave den her aftale... du tilgiver mig for det her lille bedrag... og så tilgiver jeg dig at jeg står som far på fødselsattenten på vores 3 børn... så er vi lige :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

så kan jeg bedre lide den her: 

Manden og konen havde dyrket sex rimelig regelmæssigt i de 25 år de havde været gift.... men manden havde altid insisteret på at lyset skulle være slukket og er skulle være helt mørkt... 

Konen havde altid føjet sig for den ide, men på deres 25 år bryllupsdag insisterede hun på at hun ville se og tændte lyset undervejs

Til hendes store overraskelse opdagede hun at hendes mand lå og kneppede hende med en påspændingsdildo... og hun spurgte ham: hvad fanden er det?? har du været nødt til at bruge den i alle de år vi har været gift ?? 

Ja svarede manden... det har jeg. Jeg har aldrig kunnet få den op at stå så jeg har altid brugt denne her... 

Jeg kan heller ikke få den op at stå, når det er helt mørkt  :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...