Hop til indhold
Randers500

Pigen kom ikke hos Aarhusbabes

Recommended Posts

Det blev Fars Dag, Grundlovsdag, og tid til lidt adspredelse fra hverdagen. Lejligheden bød sig for et ærinde i Aarhus, men jeg havde begrænset tid til rådighed. Det var meget længe siden jeg havde besøgt AB i Grønnegade, så jeg var spændt på om kvaliteten stadigvæk for høj. Jeg ringede før kl. 10 og fik tid af telefondame til at komme 10 over 10. Bankede på bagdøren i gården og den venlige dame lukkede op og sagde, at der lige var kommet en kunde før mig, så jeg måtte komme tilbage kl. 1030. Jamen det var der jo ikke så meget at gøre ved. Da jeg så kom tilbage kl. 1030 sharp, var beskeden nu, at pigen var blevet syg og kørt hjem??? Tak for kaffe. Spild af tid. Så vær dog ærlig og sig fra starten at pigen udebliver, eller få lidt styr på planlægningskalenderen. Det er ærgerligt for os, der bruger tid på forgæves besøg og som skal planlægge god tid i forvejen. Savner et sted i Aarhus med vægt på god kundeservice og med øje for at respektere kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...