Hop til indhold
Guest Liderligfyr

selvtægt

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Enig mht til det med piger der skriver her.

Alternativt benyt de velrenomerede bordeller/ bureauer.

Det er meget sjældent vi hører om snyd på bordeller eller thaiklinikker.

Men fristelsen ved de lave priser og det totalt ukendte er vel somme tider for stor. Kan man ikke modstå, ved man at der er en risiko, ved at spille dette spil.

Ved ikke om vores uenighed med dette er så stor endda. Men når jeg læser Bluejacket og dine besvarelser lyder det i mine øre nærmest som om, at man bare skal acceptere der er nogle dårlige piger. Bare komme videre

Sådan ser jeg ikke på det! Jeg har en minimum forventning om pigen laver et acceptabelt stykke arbejde. Fair nok hun ikke har sparket benene væk under mig og måske ikke helt ramt hvad jeg ønskede mig, men forventer som minimum at hun forsøger. Jeg har samme forventning til Glædespigen som Håndværkeren nemlig at man leverer et acceptabelt stykke arbejde. Og jeg er ganske utilfreds hvis de ikke gør. Hvis en håndværker laver et stykke arbejde for mig, der ikke virker efter hensigten, tænker jeg ikke bare, nå ja kendte jo ham heller ikke i forvejen, risikoen ved at vælge en ny. Så bare fordi Glædespigen er en ung pige/kvinde falder mine forventninger ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ved ikke om vores uenighed med dette er så stor endda. Men når jeg læser Bluejacket og dine besvarelser lyder det i mine øre nærmest som om, at man bare skal acceptere der er nogle dårlige piger. Bare komme videre

Sådan ser jeg ikke på det! Jeg har en minimum forventning om pigen laver et acceptabelt stykke arbejde. Fair nok hun ikke har sparket benene væk under mig og måske ikke helt ramt hvad jeg ønskede mig, men forventer som minimum at hun forsøger. Jeg har samme forventning til Glædespigen som Håndværkeren nemlig at man leverer et acceptabelt stykke arbejde. Og jeg er ganske utilfreds hvis de ikke gør. Hvis en håndværker laver et stykke arbejde for mig, der ikke virker efter hensigten, tænker jeg ikke bare, nå ja kendte jo ham heller ikke i forvejen, risikoen ved at vælge en ny. Så bare fordi Glædespigen er en ung pige/kvinde falder mine forventninger ikke

Næ vi er nok ikke så uenige.

Jeg mener bare ikke man kan sammenligne en pige der snyder med ydelsen, med en håndværker der laver dårligt arbejde.

Dertil er de to erhverv alt for forskellige.Det ene udføres af en udlært fagligt annerkendt, og ofte autoriseret person, det andet kan udøves af alle der har en skede - groft sagt.

Du har ret i at jeg mener at man må indstille sig på at der er nitter ind imellem, ja deciderede snydere. Det kan ikke være andet, på et gråt marked. Har man den indstilling, så er motivet til selvtægt/hævn ikke eksisterende.

Og vil man minimere risikoen for at blive snydt, så er opskriften som før skrevet: Tag de renomerede danske piger/bordeller/bureauer/klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Jeg tror at næste gang jeg føler mig snydt, så giver jeg hende en god gammeldags Olfert. Jeg hiver hendes G-streng helt op omkring hendes ører :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næ vi er nok ikke så uenige.

Jeg mener bare ikke man kan sammenligne en pige der snyder med ydelsen, med en håndværker der laver dårligt arbejde.

Dertil er de to erhverv alt for forskellige.Det ene udføres af en udlært fagligt annerkendt, og ofte autoriseret person, det andet kan udøves af alle der har en skede - groft sagt.

jo det synes jeg faktisk godt man kan... for en autorisation og et svendebrev er i min optik ingen garant for hverken arbejdsmoral, etik, ærlighed eller noget andet

det er måske garant for at en tømrer kan slå en søm i en lort uden at ødelægge begge dele... men det kan jo være lige meget hvor dygtig han er hvis han ikke overholder de aftaler man har lavet... 

og der kan den ufaglærte handymand der laver smukt arbejde og holder aftalerne jo sagtens være bedre....  det er mit hus et sandt bevis på

snyd handler ikke om hvor god man er til det man laver men om samvittighed og ærlighed... og mangler de ingredisenser - så fejler projektet

og man bør forvente at der altid vil være nogen der vil forsøge at tage røven på en... thats life... forvent det værste, gør din research, minimer risikoen og bliv positivt overrasket... 

og lad være med at ærge dig bagefter - for du skulle have valgt en anden vvs'er, tømrer, bager eller glædespige der leverede det de lovede ... det er vel i sidste ende det det kommer ned til 

man kan ikke regne med nogen før det modsatte er bevist 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror at næste gang jeg føler mig snydt, så giver jeg hende en god gammeldags Olfert. Jeg hiver hendes G-streng helt op omkring hendes ører :-P

Et godt råd. Brug ikke den skrift type. Den er umulig at læse på smartphone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

snyd handler ikke om hvor god man er til det man laver men om samvittighed og ærlighed... og mangler de ingredisenser - så fejler projektet

og man bør forvente at der altid vil være nogen der vil forsøge at tage røven på en... thats life... forvent det værste, gør din research, minimer risikoen og bliv positivt overrasket... 

og lad være med at ærge dig bagefter - for du skulle have valgt en anden vvs'er, tømrer, bager eller glædespige der leverede det de lovede ... det er vel i sidste ende det det kommer ned til 

Første afsnit, kan ikke siges bedre.

Resten...... kæreste Jasmin jeg skal lige sunde mig over din kommentar :-) Jeg forventede ikke en kortluntet person som jeg vil betegne dig som, bare siger Thats life hvis du bliver taget i røven (snakker for en gangs skyld ikke om sex :-)) Ej heller at du bare ville acceptere hvis en Håndværker havde lavet noget lort hos dig. Havde da forventet,du med det samme røg i det røde felt ;-)

Research på glædespiger

Går man altid i de samme spor som andre kan det lade sig gøre. For mit eget vedkommende, besøger jeg ofte klubber, her ligger ikke anmeldelser på mange af pigerne. Hvis der endelig gjorde, ville det være sin udfordring at huske på alle anmeldelserne hvis der er 100 piger :-) Du kan selvfølgelig udvælge et par stykker, men langt fra sikkert de er der pågældende dag og at du kan finde dem.

Nye piger, du er selv relativ ny i faget...... var vel dejligt en masse mænd tog en chance med dig??

Ikke alle områder i DK, hvor der ligger anmeldelser på nogle af de piger man ville finde interessant. Og man vælger jo ikke en man ikke tænder på, bare fordi der ligger en positiv anmeldelse på hende.

Anmeldelser er subjektive. Jeg har besøgt en pige hvor andre har skrevet positivt om, men jeg fik en elendig oplevelse da hun havde menstruation (nogle piger reagerer være på det end andre) og alligevel valgte at modtage kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Der er Hustlere i alle brancher, hvilke guidelines taler du om, så vi kan undgå Hustlerne?

Guidelines risikerer at udelukke nogle gode piger i forsøget på at sortere nogle dårlige fra.

Ekstrabladet, jeg tager kun efter de fremhævede annoncer/ de gule på nettet

Annoncelight og lignende bruger jeg ikke. Et sted du kan annoncere gratis og så let som annoncelight kommer hustlerne også! her vil jeg nok som minimum søge anmeldelser først.

Billedesnyd nej tak

På FKK de meget anmassende piger. Dem der snakker om man kan tage drink med i rummet etc

Flatrate? who gives a damm shit, holder kanonen tilbage og vælger en ny :-)

Dette er nogle, er ganske sikker på du selv kan supplere med lidt flere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første afsnit, kan ikke siges bedre.

Resten...... kæreste Jasmin jeg skal lige sunde mig over din kommentar :smile: Jeg forventede ikke en kortluntet person som jeg vil betegne dig som, bare siger Thats life hvis du bliver taget i røven (snakker for en gangs skyld ikke om sex :smile:) Ej heller at du bare ville acceptere hvis en Håndværker havde lavet noget lort hos dig. Havde da forventet,du med det samme røg i det røde felt :wink:

haha nej... for jeg har dummet mig alt for mange gange til at jeg stoler på nogen som helst hvad angår arbejde udført...  så nu tager jeg alle forholdsregler :) 

jeg har en stribe af eksempler på hvor jeg har lavet en deal med konsulenter, håndværkere eller andre leverandører - og i nogle tilfælde også betalt forud fordi der skulle materialer til... kun for at opdage at manden var en sjuft og prøvede at snyde

nu er jeg således indrettet at jeg ikke accepterer andet end no cure no pay aftaler... men at stå med klienter i den anden ende som stoler på mig som leverandør, at stå med et hus der er revet fra hinanden uden at blive flikket sammen igen ect ect ect... det har jeg prøvet flere gange... 

og der er kun EN person der er skyld i at det er gået galt - og det er mig... for jeg valgte leverandøren... jeg var et fjols - jeg stolede på den forkerte... det var for dumt

eventuelle penge spildt var dyre lærepenge... de er tabt... videre i teksten.... tuder ikke over spildt mælk

og det er derfor jeg er så firkantet hvad angår fyrenes valg af GPer, for når alt kommer til alt - så er det et leverandør-valg i foretager og hvis i gør det grundigt - så bliver i heller ikke skuffede... 

hvis jeg havde været en klaphat til at være GP  så havde jeg heller aldrig profileret mig så højt herinde som jeg har for jo mere eksponering - jo større risiko for at gå ned med et brag...  så tog de første drenge reelt så stor en chance ? jeg var ny.. det var alt eller intet hvis de ikke kunne lide mig - så var der reelt så stor chance for at jeg ville gøre noget der ville sætte ild til alle broerne ? 

nahh... 

personligt forstår jeg ikke hvorfor fyrene ikke laver lidt statistik... prøv at se hvor mange af de dårlige anmeldelser der procentvis IKKE er danske piger....  det er ren matematik... 

og det er det også når vi skal vælge bager, tømrer, vvs eller rengøringskone.... hvor mange penge kan vi tåle at spilde på et forkert valg ? og hvis vi tager chancen - så skal vi ikke brokke os når det kikser... for det var jo en chance... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

haha nej... for jeg har dummet mig alt for mange gange til at jeg stoler på nogen som helst hvad angår arbejde udført...  så nu tager jeg alle forholdsregler :)

Nu er det en personlig ting, så du kan svare hvis du lyster.

så nu tager jeg alle forholdsregler  :) men gjorde du ikke før.

Alle disse Håndværkere, Konsulenter etc du i tidernes løb har brændt nallerne på eller de har taget dig godt og grundig i røven. Har du ikke reageret på det? slæbt dem i retten hvis muligt? eller på anden måde tænkt, det skal de altså ikke slippe godt fra?

Du kan ikke trække en købepige i retten, så hvis hun har leveret noget lort er det så ikke ok med et lille skilt "lukket på ubestemt tid af told og skat" på døren?  da det reelt er den eneste måde at sige, det er fandeme ikke i orden på udover at skrive en negativ anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det en personlig ting, så du kan svare hvis du lyster.

så nu tager jeg alle forholdsregler  :) men gjorde du ikke før.

Alle disse Håndværkere, Konsulenter etc du i tidernes løb har brændt nallerne på eller de har taget dig godt og grundig i røven. Har du ikke reageret på det? slæbt dem i retten hvis muligt? eller på anden måde tænkt, det skal de altså ikke slippe godt fra?

Du kan ikke trække en købepige i retten, så hvis hun har leveret noget lort er det så ikke ok med et lille skilt "lukket på ubestemt tid af told og skat" på døren?  da det reelt er den eneste måde at sige, det er fandeme ikke i orden på udover at skrive en negativ anmeldelse

nu tager jeg alle forholdsregler... klog af mine egne fejl OG andres fejl... mit liv er for kort til at jeg kan nå at begå alle fejl selv, så jeg tillader mig også at lære af andre :)

dvs jeg forlanger referencer og jeg forlanger cv eller tilsvarende... og hvis det er nogen der skal sende mig noget hvor jeg ikke kender dem - så tjekker jeg altid alle anmelder-sites for at sikre mig at de ikke har dårlige referencer eller andet

kan jeg ikke finde noget - så vælger jeg dem fra... eller tilbyder dem en deal hvor de har mulighed for at bevise at de er noget værd uden at jeg mister noget.. 

har jeg slæbt dem der har snydt mig i retten - nej.. det kunne jeg ikke drømme om... beløbene er for små, besværet for stort og bevisbyrden for svær at løfte

har jeg fortalt alle der nogensinde har gjort handel med dem efterfølgende at de snyder og er upålidelige - selvfølgelig.... 

alt andet ville da være åndssvagt.... 

men nej - det er absolut under lavmålet at pudse told og skat på en håndværker fordi jeg kan se at hans kørsel nok ikke stemmer, fordi jeg kan regne ud at han køber for meget ind på kundernes regning ect...  det er usselt og under min værdighed.. den form for hævn er det laveste lave.. 

hvis han er en fusker - så ham om det... at JEG er blevet snydt er MIN fejl... ikke hans.. jeg skulle have tænkt mig bedre om inden jeg valgte ham... han skal ikke udsættes for hævn fordi JEG har været et godtroende fjols

og jeg mener det samme om alle de mænd der kunne finde på at gøre det overfor en pige de SELV har valgt som så har snydt dem... de skulle have gjort en bedre research :)   at hævne sig for sin egen fejl ud over at skrive dårlige anmeldelser - det er lavt... og småligt og underlødigt...  jeg har kun virkelig grimme gloser til overs for den slags

manden vælger - et dårligt valg er hans fejl...  det skal aldrig resultere i andet eller mere end at hele verden får at vide at hun er et dårligt valg...  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

jo det synes jeg faktisk godt man kan... for en autorisation og et svendebrev er i min optik ingen garant for hverken arbejdsmoral, etik, ærlighed eller noget andet

det er måske garant for at en tømrer kan slå en søm i en lort uden at ødelægge begge dele... men det kan jo være lige meget hvor dygtig han er hvis han ikke overholder de aftaler man har lavet...

og der kan den ufaglærte handymand der laver smukt arbejde og holder aftalerne jo sagtens være bedre.... det er mit hus et sandt bevis på

Jamen, det kan man ikke Jazz-og jeg har altid ret ;).

En håndværker du vælger kender du meget til. Han er sikkert lokal, er tilmeldt en eller anden garanti ordning, du møder ham i Brugsen, og smiler til hans børn når du mødet dem.

Han er kun interesseret i gode referencer.

Pigen der opererer privat diskret, uden eget sted er totalt anonym. Du har intet på hende, ud over et telekort nummer, og en annonce på AL eller lignende.

Du er selv et godt eksempel. Havde du ikke et fast sted, og plejede du ikke dit renome på EG, så var der ingen der kunne røre dig, såfremt du snød. Du ville være et stykke ubeskrevet hvid papir, smukt og uberørt, men helt uden mulighed for at finde informationer.

PGA dårlig intenetforbindelse må I bære over med at nedenstående fremstår i simpel citations teknik.

CITAT:

man kan ikke regne med nogen før det modsatte er bevist.

CITAT SLUT:

Dette er vi helt enige om.

Man kan ikke regne med nogen, indtil det modsatte er bevist.

Eller man kan tro at alle gør deres bedste, er søde mennesker og lever op til deres løfter - indtil det modsatte er bevist.

Håber at jeg nu har malet med primær farver ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen der opererer privat diskret, uden eget sted er totalt anonym. Du har intet på hende, ud over et telekort nummer, og en annonce på AL eller lignende.

Du er selv et godt eksempel. Havde du ikke et fast sted, og plejede du ikke dit renome på EG, så var der ingen der kunne røre dig, såfremt du snød. Du ville være et stykke ubeskrevet hvid papir, smukt og uberørt, men helt uden mulighed for at finde informationer.

hvis du havde ret i det du har skrevet her kunne veri-pigen jo ikke operere uden at blive spottet 10 min senere af en eller anden herinde

og hvis man bliver snydt at hende - så beder man selv om det... for det er IKKE advarsler der mangler... og de er så frisk fra fad som de kan komme

der er mænd herinde der stortset vier al deres tid til at spotte fakes... deres sole-purpose med at være her er at beklage fakere... super... så er der bare ingen undskyldning for ikke at vide at der er noget galt

og hvis man intet kan finde... så hopper man videre til den næste.... 

du får det til at lyde som om det er svært :) det er det jo slet ikke... hverken at fforbeholde sig ud af en god håndværker eller en god GPer :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hvis du havde ret i det du har skrevet her kunne veri-pigen jo ikke operere uden at blive spottet 10 min senere af en eller anden herinde

og hvis man bliver snydt at hende - så beder man selv om det... for det er IKKE advarsler der mangler... og de er så frisk fra fad som de kan komme

der er mænd herinde der stortset vier al deres tid til at spotte fakes... deres sole-purpose med at være her er at beklage fakere... super... så er der bare ingen undskyldning for ikke at vide at der er noget galt

du får det til at lyde som om det er svært :) det er det jo slet ikke... hverken at fforbeholde sig ud af en god håndværker eller en god GPer :)

Hei du Jazz. vi er sgu helt enig, men det kan du ikke se, kan jeg se.

Læs lige mit indlæg igen. Jeg skriver jo netop at man skal vælge blandt de sikre kort?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kender en som blev snydt af veri-pigen, han gav hende efterfølgende en dummebøde, som hun stadig betaler af på. hvordan mon hun skaffe penge til afdragende? selvtægt er en god ting syntes i ikke? (dette er en joke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

men nej - det er absolut under lavmålet at pudse told og skat på en håndværker fordi jeg kan se at hans kørsel nok ikke stemmer, fordi jeg kan regne ud at han køber for meget ind på kundernes regning ect...  det er usselt og under min værdighed.. den form for hævn er det laveste lave.. 

Ahh det er nu  hverken det jeg har gjort eller sagt! Jeg har hængt en seddel på pigens dør med "lukket på ubestemt tid med venlig hilsen Told og Skat. Ikke en professionel lavet i photoshop med skats logo, bare en almindelig seddel. Hun havde leveret en elendig service og jeg håbede på evt en mand eller 2 ville gå igen.

Godt så point taken :-) fremadrettet beder jeg om pigens CVR nr ved tidsbestilling så jeg kan følge op på hvad hun er for en. Jeg betaler først efter seancen, så jeg er sikker på jeg har fået det bestilte og naturligvis kun ved udlevering af en momskvittering. Så er det slut med dårlige piger  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu kan du skifte taletidsnr uden problemmer, du kan låne en venindes lejlighed, der er ikke ansigtsbillede så nye fotos kan hurtig laves, hun kan let ændre sprog i teksten.

Jo hun bliver spottet igen, men ikke efter 10 min. Så altid mulighed for, at nogle mænd dumper i. Heller ikke alle mænd der er på Eroguide. Hvis jeg stod overfor Veri pigen ville jeg ikke ane det, har aldrig set hende. og udfra de billeder i leverer kan man jo ingenting se

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan du skifte taletidsnr uden problemmer, du kan låne en venindes lejlighed, der er ikke ansigtsbillede så nye fotos kan hurtig laves, hun kan let ændre sprog i teksten.

Jo hun bliver spottet igen, men ikke efter 10 min. Så altid mulighed for, at nogle mænd dumper i. Heller ikke alle mænd der er på Eroguide. Hvis jeg stod overfor Veri pigen ville jeg ikke ane det, har aldrig set hende. og udfra de billeder i leverer kan man jo ingenting se

igen - så er det jo super simpelt :) 

hvis du ikke kan finde noget om hende du vil besøge.. så ved du at det er en kalkuleret risiko - du har ingen garant for noget.... og du kan risikere at hun er en af de fuskede

så spiller du på chancen og må tage de slag der følger hvis hun viser sig at være en nitte 

når man træffer det valg - uanset hvad man køber - så er der risiko for at blive skuffet... men så er det et valg man har gjort bevidst og så synes jeg man er i sin gode ret til at skrive en rigtig dårlig anmeldelse men ikke mere

at man fik en skidt oplevelse var jo ens egen fejl fordi man tog en chance.... thats life !!  af skade bliver man klog - men sjældent rig *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...