OrganDonor 315 Skrevet 10. Juni, 2014 Hæj Var et smut i Vestjylland og besluttede mig på hjemvejen til at prøve er massagested i Vejle. Det var kun massage jeg var ude efter, da jeg i går fik rigeligt af det frække på Hvidovrevej 233. Fandt 3-4 steder i løbet af 10 minutters tid, bare ved at køre lidt rundt. Fandt parkeringsplads tæt ved Vedelsgade, så det blev Nittaya der skulle prøves. Ringede på og blev hurtigt lukket ind af en lækker lille sag. Der var et par andre piger på stedet, hvoraf den ene også så hæderlig ud. Blev anvist et lille rum, så lille at den rigtige massagebænk var placeret diagonalt for at kunne være der, dvs. at man lå med ansigtet i hjørnet af lokalet. Giggi kommer ind efter lidt tid og vi aftaler en time med oliemassage. Hun går i gang med baglårene og der er med det samme små strejf af juvelerne. Efter 5-10 minuter er hun nødt til at forlade mig et lille stykke tid. Hun fortsætte herefter med den bløde olimassage, jeg bliver aftørt og vendt om. Nu kan jeg rigtig se hende, hun er ultra slank, med en meget lille talje, og alligevel med former og gode bryster (natur) og et smukt lidt atypisk thaiansigt. Der går ikke længe så har hun fat i pølle, der hurtigt tager form, spørgsmålet om jeg ville have sex kom, hun sagde 1000 Kr. i alt (med massge), et HJ skulle koste 300 Kr. Hun fik mig overtalt til at sexe, for hun var god som hun sagde, og jeg kunne da godt tænke mig at se hende uden tøj på. Det var et lækket syn da den lille flotte krop smuttede op på bænken og gled ned over mig. Der red hun i nogen tid, indtil hun trak mig ovenpå, der er altså ikke så meget plads på sådan en bænk. Herefter stående bagfra og afsluttende forfra, "COB". Det hele var vel overstået på 45 min. Det er ikke et massagen man skal komme efter der. Men en udmærket oplevelse selv om jeg ikke rigtig var i stødet. http://www.mvmassagevejle.dk/ -OD 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 11. Juni, 2014 Samme oplevelse havde jeg på stedet en ung og meget slank pige som ikke gav en fantastisk massage, men god sex, også et plus at man skal ind af en opgang for at komme ind på massagestedet, så meget diskret og prisen er vel også okey et fint sted midt i vejle centrum. M.V.H Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havevang 2 Skrevet 17. Juni, 2014 Takker OrganDonor for hans varme anbefaling. Rigtigt dejligt sted, sød pige og fantastisk behandling, hvis man ser bort fra teknikken til at blødgører muskler. Til gengæld at hun god til at masserer trollemusklen ganske hård. Til forskel for OrganDonor var jeg ganske i stødet og nød hvert minut. Fornøjelsen var helt på min side. Endnu engang tak for den gode anbefaling Havevang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking 0 Skrevet 21. Juni, 2014 Lyder som et super sted. Er det rent og pænt og BJ og sex med gummi går jeg ud fra eller? Nogle af disse Thai steder er ellers lidt for klamme .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 22. Juni, 2014 Lyder som et super sted. Er det rent og pænt og BJ og sex med gummi går jeg ud fra eller? Nogle af disse Thai steder er ellers lidt for klamme .... Det er rent og pænt (lidt rod i baglokalet) og det forgår med gummi. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse6 17 Skrevet 2. Juli, 2014 Så var det min tur til at prøve Nittaya Massage i Vejle og en sød ung og meget slank pige, jeg mener hendes navn er Pim. Hun er en meget sød og køn ung kvinde, absolut ren og pæn. Det virkede desværre som om, at hun skulle ha´tiden til at gå og sjælldent har mit venstre ben været masseret så længe og så ligegyldigt, så lidt på det højre og så lidt over ryggen. Så den obligatoriske " vend om " lidt mere massage og lidt tættere på ... hj 300 .... hp 1000 ???? og jeg tog chancen, hun var køn og jeg var i stødet Af med kjolen og de smukkestsmåungpigebryster tittede frem, men her stoppede festen ... nok se men ikke røre, hun monterede badehætten, bj ca 40 sekunder, lidt mundvand på dutten og så forsøgte hun ,at styre kalorius op i lysthulen. Det gik ikke så godt og jeg tænkte " hun trænger til lidt hjælp " hvilket hun absolut ikke var enig i, hverken hænder eller tunge var tilladt på hendes ellers så indbydende krop. Undskyld mig, men sex uden kontakt er turn off for mit vedkommende og jeg forstår ikke, bortset fra de tusind kroner i hendes lomme, at hun overhovedet tilbyder den form for service. Hun lagde sig på ryggen og jeg blev tilbudt adgang og efter 3 - 4 min, spurgte hun og jeg snart var færdig ... du har fem minutter tilbage :-/ turn offf Stedet 7/10 Diskret 7/10 Pigen 2/10Risiko for gentagelse 0/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 4. Juli, 2014 Øv oplevelse. Tror da jeg vælger et andet sted idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 6. Juli, 2014 Var forbi der i forrige uge og blev modtaget af en thai på ca 30-35 (svært at bedømme). Fik en time hvor massagen ikke var noget at råbe hurra for. Efter ca 1/2 time skulle jeg vende mig om og hun begyndte at massere mine ben. Hun nåede også "lillemanden" som også fik nogle berøringer inden hun spurgte om jeg ville have mere. Vi blev enige om "den fulde pakke", og hun smuttede ud af hendes sparsomme beklædning. Man kunne mærke at hun måske ikke var "rutineret" i dette, da hun stadig virkede lidt genert og gemte sin små bryster (hun syntes selv de var lidt små, men jeg syntes de var dejlige). Hun startede med et blow som måske ikke er det bedste jeg har fået, men efter jeg fik hende lagt på briksen og begyndte at slikke hende, så slappede hun af og begyndte at nyde det (sådan både lød og så det ud). Vi afsluttede med samleje hvor jeg stod på gulvet mellem hendes ben (med kondom), og jeg fik lov at afslutte på hendes dejlige små bryster. Sted. : 9 Lyst og lækkert. Det dufter dejligt og ser rent ud (ingen beskidte lagner/håndklæder. Massage : 6 Har fået bedre massage andre steder. Pigen. : 8 ingen "super skønhed", men efter hun fik smidt genertheden så levede hun sig ind i samværet. Sex. : 9 Helt klart et nyt besøg værd for hun kunne finde ud af at nyde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stinger Skrevet 2. September, 2014 Var forbi Nittaya, Behagelig diskret indgang. Kan egentlig gentage det meste af Dellepudes beskrivelse og oplevelse, da det var stort set den samme oplevelse jeg havde. Pænt og rent. Friske håndklæder. Hun var supersød og fræk. Ikke den store massage, men lidt tid med en rar og pirrende massage - blev vi enige om 'mere' - det hele... Hun gik også lige ud et øjeblik, for at komme tilbage med kondom og var klar. Hun gav sig godt hen og det var faktisk god sex - hun skyndede ikke på, men var frisk på de forskellige stillinger jeg foreslog. Til hun til sidst red mig 'færdig'. Faktisk blev hun lidt ved efter Sted: 9 Rare og rene lokaler Massage: 6 Meget mild, men dog pirrende - blev afbrudt nogle gange da der var travlt ved døren, men hun undskyldte pænt og kom godt ind i kampen igen Pigen: 8 , Meget charmerende, køn og petit fræk krop Sex: 9, Var lidt overrasket over hvor godt jeg faktisk syntes det var - må hellere tjekke det ud igen snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 129 Skrevet 2. September, 2014 Tjah, der er åbenbart forskel på hvad der tolkes som godt... Jeg var forbi i går, og blev mødt af en megaslank pige... Grænsende til at hun var for slank... Hun sagde i starten at hun hed Ann, og hun gav en blød og nærmest ligegyldig nussen på ben og ryg. Det er rart at det er en rigtig massagebriks, og da hun fik stillet sig oppe ved hovedet, havde jeg frit udsyn til hendes flotte slanke ben, og kunne fornemme at hun duftede godt. Efter lidt tid skulle jeg vende om og forholdsvis hurtigt havde hun fat i kalorius, og spørge om jeg skulle have ekstra. Samme historie som de øvrige i denne tråd... 1000 for hele pakken. Jeg tilbød at massere hende, hvilket jeg gerne måtte, hvis jeg ikke brugte olie. Gav hende en god massage på ryggen og benene i vel nok 10-15 minutter hvorefter jeg bad hende vende sig. Her kunne jeg ikke dy mig for at dykke ned og kysse hendes mis, og køre en blid tunge ned langs hendes revne. Hun lå med krydsede ben, så det var ikke let at komme til, og hun ville ikke umiddelbart give mere plads. Så jeg fortsatte nogle minutter med blot at pirre hendes revne, med hvor langt jeg nu kunne komme med tungen... Og sørme om ikke det gav pote, og hun til sidst løsnede benene og gav bedre plads. Efter yderligere 5-10 minutter med slikken, virkede det til at hun kom, og jeg gjorde tegn til at vi skulle bytte plads. Hun satte gummi på og hoppede op og begyndte at ride... Ikke det bedste jeg har oplevet, og hun virkede ikke videre indlevende i akten. Normalt plejer forkælelse af pigen at udløse en ekstra god behandling til mig. Men ikke denne gang. Da jeg var kommet hoppede hun af, og tørrede hele min krop af med køkkenrulle. Da jeg rejste mig spurgte jeg om jeg bare skulle spørge efter Ann hvis jeg kom til byen igen... I håb om at hun nu snart ville tø lidt op og virke lidt interesseret. Men nu sagde hun at jeg skulle spørge efter Ning, og hun håbede at jeg kom igen... Det gode spørgsmål er så om hun sagde det, for at det ikke er hende der kommer hvis jeg spørger efter Ning, eller om det virkelig er hende, og hun blot er genert, men gerne vil gentage akten. Jeg tror dog ikke at jeg vil komme igen, af flere årsager. Jeg var ude ved bilen efter 45 minutter, og når jeg ser på hvad jeg har brugt af tid på at massere hende, og af-og påklædning, kan jeg godt se der er snydt noget med tiden. Hun tog blot håndklæderne og vendte dem om og så blev de ellers lagt på igen. (Jeg kunne dog ikke lugte eller føle at de havde været brugt før jeg kom, men tanken er ikke rar) Hun var ikke indlevende nok og viste ikke nok interesse i mig som kunde... Jeg tror bare jeg skal prøve en af de andre steder i Vejle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg