Hop til indhold

Esbjerg: Bedste HJ til dato

Featured Replies

Skrevet

Hej gents og freaks

Besøgte Asian Bodycare (Nørregade 33) i mandags - trængte virkelig til noget rigtig massage, og drømte om lidt ekstra  :cool: Har besøgt stedet mange gange efterhånden og sjældent gået skuffet hjem. 

Blev budt velkommen af tre piger, hvoraf den yngste straks rejste sig og fulgte mig op på 1. sal.

Pigen, som jeg tror hedder Lihm, var vel omkring de 30 - lille og spinkel ret køn pige uden at det var ekstraordinært. Hun var dog dejlig nem at tale med, på fornuftigt dansk, og det kom frem under seancen, at hun bor i Kbh hvor hun arbejder som tjener på en thairestaurant ved siden af skolegang. I weekenderne tager hun så til Esbjerg og giver en hånd med i 'familiebedriften'.

Massagen var ok uden at være prangende, men allerede mesn jeg lå på ryggen, fik mellemkødet en rigtig fræk og direkte omgang pirring, så jeg på et tidspunkt kun berørte briksen med tæer og pande  :-P Fedt, tænkte jeg - her er der mulighed for både det ene og den andet...

Men nej, da jeg vendte mig om, og hun fortsatte pirringen omkring 'lille ven' som hun kaldte den, fik jeg et 'kun handjob' på min venlige og høflige forespørgsel om mere end som så...

Men sød det var hun, og virkede seriøs i sin holdning, så jeg accepterede uden videre forhandling, og fik et forrygende HJ. Hun startede med pirring over det hele - små lette strøg, med god øjenkontakt, og med god fornemmelse for hvad jeg kunne lide. Hun byggede 'stemningen' op lige så langsomt, for at slutte af med en frisk omgang med begge hænder til jeg kom med et til pas højt brøl, så jeg kunne høre pigernes fnis nedenunder.

Herefter fortsatte massagen af forsiden, så jeg på den måde lige så stille kom i bane rundt jorden igen.

Fedt, siger jeg bare. Jeg savnede slet ikke de ekstra lege jeg lå og drømte om inden hun tog fat.

Så hvis I er høfligt trængende i weekenden, så er dette stedet. :mrgreen:

Skrevet

Massagen var ok uden at være prangende, men allerede mesn jeg lå på ryggen, fik mellemkødet en rigtig fræk og direkte omgang pirring, så jeg på et tidspunkt kun berørte briksen med tæer og pande.

Æhhh - er du en af dem, der har en udenjordisk anatomi, hvilket selvfølgelig giver nogle fordele i at være mere "mobil"? :-P

Skrevet

Godt set James - der skulle selvfølgelig stå: "...allerede mens jeg lå på maven..."  :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.