Hop til indhold

Sussi Hørdumsgade

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Det skulle selvfølgelig være www.polskepiger.mono.net

Skrevet

Ja jeg har været forbi Sussi og den korte version er, at der ikke er nogen gentagelsesfaktor.

Der er nogle af pigerne, der forsøger at finde et tilskud til en trængt polsk økonomi og det er ikke lige Sussis metier, at gøre karierre som glædespige.

Ja - der er ingen tvivl om, at billederne er af hende - men de har været igennem PS. Hun er slank - og ret almindelig.

Hun har nu sat prisen ned til kr. 700 for en time - jeg betalte 200 ekstra for megafransk - den ydelse burde ikke stå på hendes menukort.

Skrevet

Ënig med Sniper. Billederne er af hende og hun yder det man har aftalt ( har ikke prøvet megafransk ) ,men mangler indlevelse. Gode bryster men ellers en meget mekanisk oplevelse :(

Skrevet

Min korte og kontante mening: Glem hende.

Betalte 900 for en time for cirka to uger siden, hvor hun var på Hgade i 2 dage, tror jeg det var.

Hun ville hellere give HJ end BJ.

Tog kun 2-3 cm i munden. Ville ikke slikke på den øvrige del. Tørrede munden af i køkkenrulle hvert 20-30 sekund. Ingen øjenkontakt. Hun så hellere på væggen end på mig og min.

Valgte at prøve lidt dansk, for det franske var totalt turn-off. Men ligeså var det danske :-(

Efter 20 min sagde jeg, at vi måtte stoppe.

Hun spurgte om jeg var kommet. Svaret var nej, og hun kikkede undrende ud i luften.

Da jeg havde fået tøjet på, prøvede jeg at bede om 200 kr. retur (differencen på 30 og 60 minutter), hvorpå hun forlod lokalet uden at sige et ord - og kom tilbage med.... 200 kr.

Det har jeg s.. aldrig prøvet at bede om før, altså penge retur, men jeg syntes, at hendes indsats var så ringe, at jeg bare måtte prøve at få penge tilbage for de 40 minutter hun slap for at arbejde.

Respekt for at hun kunne se, at den var helt gal med hende.

Men for pokker, det var noget af det mest kønsløse samvær med en kvinde, jeg nogensinde har været ude for!

Har ellers altid være mere end godt tilfreds med pigerne på Hgade, hvilket mine tidligere anmeldelser også afslører :-)

Venligst

French

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.