Hop til indhold

Vanløse - Jernbane alle

Featured Replies

Skrevet

Hmm havde behov for at få et blæs, jeg var i postnummer 2720 - travposten blev skannet - der var flere muligheder og tog en blondine frækkert med knaldtilbud - ringede fik adressen - jeg parkere i et supermarkeds p. kælder tæt ved.

Tjaa jeg har nok været første kunde den dag - jeg var tidligt på den, for make up var endnu ikke lagt på - alder angives til 48, her skal lægges en sjat plus moms, blæset blev blandet med en del svensk - for hun fik tørre læber -  på mig virkede det som om at jeg blot skulle skyde kanonen af a.s.a.p. - Hvilket også skete - jeg tror at mand skal lade være med at tage billige knald tilbud - det er for ringe trods alt - hun er ikke en kvinde jeg vil besøge igen, dertil respekterer jeg mit lem for meget. :mrgreen:

nej jeg vil heller ikke besøge udenlandske kvinder - :-P

Skrevet

Hæhæ, jeg ved, at alkoholikere ser dobbelt, men skriver de også dobbelt? – eller endda tredobbelt? :D :D :D:)

Redigeret af Borende X

Skrevet

Det er faktisk en rigtig fed følelse når man ved hvad man ønsker og ikke vil nøjes med og så bare daffe afsted igen ,måske med en bemærkning om at Aldrig I Livet  :cool:  FARVEL

Venligst Nicey  :cool:

Skrevet

Hæhæ, jeg ved, at alkoholikere ser dobbelt, men skriver de også dobbelt? – eller endda tredobbelt? :D :D :D:)

Overdrivelse fremmer forståelsen.

Skrevet

Overdrivelse fremmer forståelsen.

Skam ingen overdrivelse. Denne tråd var blevet indsendt 3 gange i alt tidligere. Nu har admin ryddet op.

Skrevet

ja jeg fik lavet en fejl - da jeg sendte den skete der intet, derfor trykke jeg flere gange og resultatet var som skrevet af anden bruger tre ens anmeldelser - intentionen er udelukkende anmelde én gang - syntes måske også at det er mere konstruktivt at forholde sig til anmeldelsen end at gøre grin med anmeldere..

Skrevet

ja jeg fik lavet en fejl - da jeg sendte den skete der intet, derfor trykke jeg flere gange og resultatet var som skrevet af anden bruger tre ens anmeldelser - intentionen er udelukkende anmelde én gang - syntes måske også at det er mere konstruktivt at forholde sig til anmeldelsen end at gøre grin med anmeldere..

Lidt fis kan man vel altid tåle!! Selvironi er en god ting my friend!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.