Guest Liderligfyr Skrevet 10. Juni, 2014 På et tidspunkt kørte en tråd, med hvad folk var til Tykke, tynde, lave, høje piger anal, BDSM, GFE, PSE service etc Men er i altid til det samme? Jeg varierer meget! Lige pt har jeg en periode, hvor jeg betragter pigen som pensioneret når hun runder de 24. For et stykke tid siden var det Thaimisser med deres søde stønnen. Havde også en periode hvor det bare skulle være nogle store kasser hvor jeg nu sætter størst pris på en A-skål. Lige pt er det mest FKK med GFE men har haft perioder hvor jeg har elsket flatrate og et enormt antal piger. Jeg kunne fortsætte, men i forstår formentlig pointen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 10. Juni, 2014 jeg går altid efter dette her. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg går aldrig efter det samme. Jeg elsker at prøve noget nyt og besøger meget sjældent samme sted to gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg går efter variation, og vil prøve en masse forskelligt - jeg har egentlig ikke nogle deciderede faser, det er mere humøret, situationen og pigen der afgør hvilken retning oplevelserne tager. Jeg er til et hav af forskellige ting og forskellige typer piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2014 jeg går altid efter dette her. Det kan jeg godt forstå, den ser også fin ud ... slurppp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2014 Nogle vil nok påstå jeg går efter det samme hver gang= Billig Fisse hø hø Jaaaahhh det er det noget om Men jeg er sgu til det meste elsker forskellige Piger og Ludere! og stor variation på lagenet tak, dog primært med mig som Stymand og den kvindelige part som Matrosen. Nogle lyster kommer i Faser andre når jeg ser pigen eller mærker hvad hun er til. Som sagt, jeg er til det meste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg har mange forskellige lyster, så det varierer, hvad jeg går efter, men gentagelse med de bedste er absolut et stort plus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 10. Juni, 2014 Lige for tiden er det modne kvinder jeg går til, de sidste 5-6 gange, dem der er ældre end mig selv. jeg ved ikke det svinger op og ned jeg kan ikke forklarer hvorfor jeg fortrækker det ende for tiden frem for det andet. en anden gang er det thaikvinder og en tredje gang er det piger der er yngre end mig selv. det kunne også være små nips, høje pige, lettere buttet piger. måske søger jeg efter mig selv igennem disse besøg hos de forskellige piger. en mental proces, ikke så meget trøst som før hen hvor jeg kæmpede med en depression, eller opmærksomhed det er det hellere ikke så meget mere. somme tider er der også for at belønne mig selv, eller fejrer et eller andet. eller hvis jeg bare gerne vil have lidt omsorg og nærhed. indimellem er det også at rent nysgerrighed det er meget mere nuanceret end som så. lige for tiden er det altså de mere modne kvinder. 40 + hvis det kan lade sig gøres. er selv i starten af 30erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlil1425 45 Skrevet 10. Juni, 2014 Mørke, slanke piger for mit vedkommende. Det er når, der er penge inde over, for der er det jo udseenet som er det afgørende. Man kender jo ikke den prostituerede, men vælger den vare der udbydes. Når vi taler gensidig sex kommer personligheden også i spil, og så er udseende mindre vigtigt, dog er jeg ikke til overvægtigt kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg har nogle ret forskellige lyster, som jeg forsøger at finde tilfredsstillelse af hos de piger, som eventuelt reklamerer med netop disse ydelser. Generel forsøger jeg at holde mig fra østeuropæiske og afrikanske og alt for unge piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juni, 2014 Jeg elsker variationer som alt andet i livet, det ville være kedelig at spise den samme ret hverdag.... nye retter skal smages, grænserne afprøves og udvides... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacobsen86 6 Skrevet 11. Juni, 2014 Store patter og lille røv, derfor jeg jævnligt besøger sandra sommer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 11. Juni, 2014 Nu besøger jeg næsten altid den samme. Men det er aldrig det samme. Det er altid lidt bedre og lidt anderledes end sidst <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg