Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

tak for advarslen!

Skrevet

Det er da godt hun er pænt klam på sine billeder, så tiltrækker hun ikke så mange... :-)

Skrevet

Annoncen for i dag d. 10.06.14 https://annoncelight.dk/annonce/130977/ung-studine-koebenhavn hun bruger stadig 31510214

Sakset fra annoncen [Er helt nyt i det her (amatør) - så ind til videre starter jeg kun op med det i en periode, for at se om det er tænder mig lige så meget som tanken gør ;)Jeg har ikke stedet og da jeg lige er flyttet til København er jeg ikke så godt kendt endnu, så det skal være noget med, at vi kan finde ud af du henter mig på et sted vi afteler sammen?]

Skrevet

Annoncen for i dag d. 10.06.14 https://annoncelight.dk/annonce/130977/ung-studine-koebenhavn hun bruger stadig 31510214

Sakset fra annoncen [Er helt nyt i det her (amatør) - så ind til videre starter jeg kun op med det i en periode, for at se om det er tænder mig lige så meget som tanken gør ;)Jeg har ikke stedet og da jeg lige er flyttet til København er jeg ikke så godt kendt endnu, så det skal være noget med, at vi kan finde ud af du henter mig på et sted vi afteler sammen?]

Nå, så "hun er ikke så godt kendt endnu"? :roll::ph34r:

Skrevet

Nå, så "hun er ikke så godt kendt endnu"? :roll::ph34r:

Det må være i Køvenhavnstrup hun mener :-P :-P :-P

Skrevet

Hun har nu før opereret i Kbh. - så det er ikke noget nyt.

Tror bare hun flytter lidt efter, hvor jorden brænder.

Underligt for hun kunne, da ellers tjene grunker af penge ved at levere en anstændig service  :)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det er det også. Jeg "misfostod" med vilje og vred hendes ord til en anden mening.

Skrevet

Der ligger et par kærlighedsbreve til et par piger fra hende, ude på nettet - så mon ikke hun er lesbisk?

Hvor?

Skrevet

Måske København er lidt farligere end Randers....finder hun nok ud af, når et par Satudarah folk har været forbi....

Skrevet

Der ligger et par kærlighedsbreve til et par piger fra hende, ude på nettet - så mon ikke hun er lesbisk?

Jeg gad også godt vide hvor ??

Skrevet

Jeg har sendt dig en PM, god fornøjelse.

Jeg vil oze gerne have en pm med et link.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.