Hop til indhold

Recommended Posts

Annoncen for i dag d. 10.06.14 https://annoncelight.dk/annonce/130977/ung-studine-koebenhavn hun bruger stadig 31510214

Sakset fra annoncen [Er helt nyt i det her (amatør) - så ind til videre starter jeg kun op med det i en periode, for at se om det er tænder mig lige så meget som tanken gør ;)Jeg har ikke stedet og da jeg lige er flyttet til København er jeg ikke så godt kendt endnu, så det skal være noget med, at vi kan finde ud af du henter mig på et sted vi afteler sammen?]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncen for i dag d. 10.06.14 https://annoncelight.dk/annonce/130977/ung-studine-koebenhavn hun bruger stadig 31510214

Sakset fra annoncen [Er helt nyt i det her (amatør) - så ind til videre starter jeg kun op med det i en periode, for at se om det er tænder mig lige så meget som tanken gør ;)Jeg har ikke stedet og da jeg lige er flyttet til København er jeg ikke så godt kendt endnu, så det skal være noget med, at vi kan finde ud af du henter mig på et sted vi afteler sammen?]

Nå, så "hun er ikke så godt kendt endnu"? :roll::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være i Køvenhavnstrup hun mener :-P :-P :-P

Hun har nu før opereret i Kbh. - så det er ikke noget nyt.

Tror bare hun flytter lidt efter, hvor jorden brænder.

Underligt for hun kunne, da ellers tjene grunker af penge ved at levere en anstændig service  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være i Køvenhavnstrup hun mener :-P :-P :-P

Det er det også. Jeg "misfostod" med vilje og vred hendes ord til en anden mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske København er lidt farligere end Randers....finder hun nok ud af, når et par Satudarah folk har været forbi....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der ligger et par kærlighedsbreve til et par piger fra hende, ude på nettet - så mon ikke hun er lesbisk?

Jeg gad også godt vide hvor ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...