Hop til indhold
KomIgen

* ANNA & CANDY WITH VIDEOKLIP*

Recommended Posts

kan ikke udtale min om disse to piger men var forbi da det var Camilla og Amira og det var dem på videoen, de var begge pisse frække og søde.

Så jeg vil ikke love noget men ku godt hvis du forstår...

Men høre da gerne om din oplevelse hvis du tager en for holdet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så tog jeg en for holdet......Ja det er dem begge fra video og billeder. Super lækre og fantastisk søde. Jeg valgte Candy..... mest på grund af hendes flotte øjne og fordi jeg ikke havde råd til begge. 20 min + kys, 800,- og det var med dirty talk, dybe tungekys, øjenkontakt og nærvær......super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hortlak

Ja så tog jeg en for holdet......Ja det er dem begge fra video og billeder. Super lækre og fantastisk søde. Jeg valgte Candy..... mest på grund af hendes flotte øjne og fordi jeg ikke havde råd til begge. 20 min + kys, 800,- og det var med dirty talk, dybe tungekys, øjenkontakt og nærvær......super oplevelse.

Jeg besøgte også Candy idag ved 10 tiden. Hold op en smuk pige og en vanvittig stram og trænet krop! Jeg havde 45 min med det hele plus CIF. Håber at hun vaskede sit ansigt grundigt og børstede tænder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag har just varit förbi Anna efter en middag med vin o annat. Direkt när jag kom in frågade jag henne om hon var gymnast. Ja sa hon. Man kan nämligen se det på hennes hållning. Väldigt struttande pariserpopo. Fin pige o bra sex:) gentagelse...yes!

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...