Hop til indhold

Ægte privat studine... hvor

Featured Replies

Skrevet

Ja, det vrimler efterhånden med "private" "studiner" der tilbyder frække ydelser.... Men de fleste af dem er hverken private eller studerende. Det er åbenbart bare blevet et marketing stunt at kalde sig.

Men jeg vil gerne finde en ægte af slagsen. Kald mig bare idealist, men vil gerne at pigen får hele omsætningen selv, og ikke skal betale 1000-2000 om dagen for at låne et ulækkert værelse.

Så er der nogen der har erfaring med ægte studiner, der rent faktisk studerer og inviterer på frække besøg for at supplere deres SU??? Gerne konkrete forslag eller evt ideer til hvor man finder dem.
Så vil jeg gerne yde mit bidrag til at forsøde en tilværelse på SU....

Skrevet

Så er der nogen der har erfaring med ægte studiner, der rent faktisk studerer og inviterer på frække besøg for at supplere deres SU??? Gerne konkrete forslag eller evt ideer til hvor man finder dem.

Så vil jeg gerne yde mit bidrag til at forsøde en tilværelse på SU....

Husk, at hun kun må tjene ca. 7500kr ved siden ag SU, før hun blivervtrukket i SU-ydelsen!

Skrevet

Husk, at hun kun må tjene ca. 7500kr ved siden ag SU, før hun blivervtrukket i SU-ydelsen!

Hvis hun har 2 kunder hver tredje dag, tjener hun fint så hun kan droppes SUen :)

(10 dage x 2 kunder = 20 kunder x 1,500 kr. = 30.000 kr. pr. måned).

Skrevet

Hvis hun har 2 kunder hver tredje dag, tjener hun fint så hun kan droppes SUen :)

(10 dage x 2 kunder = 20 kunder x 1,500 kr. = 30.000 kr. pr. måned).

Thomas nævnte supplement til SU! - og vi går jo ikke ind for sort arbejde, vel? :)

Skrevet

Thomas nævnte supplement til SU! - og vi går jo ikke ind for sort arbejde, vel? :)

35.png

Skrevet

35.png

Nå nej! Du er jo vest for Lillebælt - der er det der moms og skat jo aldrig rigtig slået an!

Min felj!

:)

Skrevet

Læs mit indlæg igen.

Jeg skrev, at hvis hun tjener 30K kr. pr. måned, kan hun droppe/sige nej tak/afmelde SUen - og gemme den til en anden god gang.

Hvorfor leve af SU + småpenge, hvis du kan tjene gode penge og droppe SUen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.