Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.html

 

Fik lige 3 ugers ferie fra midten af maj. Ferien skulle bruges på ren afslapning og da jeg er ungkarl så ville jeg også forkæles i løbet af de 3 uger :grin:. Besøgte Laura i Sexyclub for et par uger siden. Købte dansk til 600 kr. Billederne af hende er 100% ægte. Beskrivelsen rammer også 100% og lidt til :wink: . Hun har hvad man i modelbranchen vil kalde et ægte modelkrop. Hun er modelhøj og virkeligt lange slanke ben som ender op i en lille bitte fast numse. Den flotteste lille numse jeg kan ønsker mig :D. Selv om jeg er en numsemand er hendes bryster flotte, faste og opadstruttende. Et af de flotteste bryster jeg har set. Foretrækker små faste ung pige bryster som Lauras. 

Hvad der skete i løbet af de 15 min. sammen med hende vil jeg holde for mig selv. Hun er et ægte GLÆDESPIGE. Pas godt på hende mine brødre, hun er et stjerne. Wow efter 2 uger er mine tanker stadigvæk hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input - har haft en godt øje til hende et stykke tid nu....

 

Er hun naturlig behåret - som det fremgår af billederne?

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...