Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.html

Fik lige 3 ugers ferie fra midten af maj. Ferien skulle bruges på ren afslapning og da jeg er ungkarl så ville jeg også forkæles i løbet af de 3 uger :grin:. Besøgte Laura i Sexyclub for et par uger siden. Købte dansk til 600 kr. Billederne af hende er 100% ægte. Beskrivelsen rammer også 100% og lidt til :wink: . Hun har hvad man i modelbranchen vil kalde et ægte modelkrop. Hun er modelhøj og virkeligt lange slanke ben som ender op i en lille bitte fast numse. Den flotteste lille numse jeg kan ønsker mig :D. Selv om jeg er en numsemand er hendes bryster flotte, faste og opadstruttende. Et af de flotteste bryster jeg har set. Foretrækker små faste ung pige bryster som Lauras. 

Hvad der skete i løbet af de 15 min. sammen med hende vil jeg holde for mig selv. Hun er et ægte GLÆDESPIGE. Pas godt på hende mine brødre, hun er et stjerne. Wow efter 2 uger er mine tanker stadigvæk hos hende.

Skrevet

Tak for input - har haft en godt øje til hende et stykke tid nu....

Er hun naturlig behåret - som det fremgår af billederne?

Dressmann

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig det positive, super krop og behandling... virkelig en stjerne :)

Ja, hun er naturlig behårdet...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.