Hop til indhold
Nikolaj80

Kitty og Vanessa - kan ikke anbefales

Recommended Posts

Besøgte Kitty første gang for 1 år siden. Blev overrasket dengang hun åbnede døren, jeg skulle lige bruge nogle sekunder for at genkende hende fra billederne. Hun er virkeligt så lille og petit. Man skal lige se hende i virkeligheden for at se hvor lille og smal hun er.

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20384

Besøgte hende igen i onsdags. Jeg ved ikke om hun kunne genkende mig. Men hun var smilende og fniste flere gange. Det er ikke den Kitty som jeg husker. Hun var nærmest sød! Jeg ville have købt 15 min. til 400kr. Men jeg havde hævet 600kr. for en sikkerhedsskyld. Jeg endte med at købe 30 min. til 600 kr. Men oplevelsen var ikke så god som håbet. Hun holder meget på kondomet. Brysterne må ikke smages. Efter ca. et kvarter begyndte hun konstant med at sige at jeg skal komme. Men til sidst lokkede jeg hende ud af sengen og fik udløsning mens jeg pumpede hende bagfra stående.

http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20382

Besøgte Vanessa i går i samme sted. Købte 15 min. til 400kr. Damn hun var ringe. Hun havde fingrene konstant omkring om kondomet. Hun startede med at sutte på pikken med gummi og dernæst red hun mig. Jeg måtte ikke tage hende bagfra. Så fortsatte vi med lidt missionær. Hun låste benene så kun pikhovedet kunne til. Efter det så skulle jeg afsluttes med hånden!

Begge piger har også tendest til at sige noget på ungarsk. Min bedste gæt er mindre pæne ungarske gloser. Dårligt stil. Billeder af Kitty er ægte. Fantastisk fedtfri krop. Vanessas billeder er også ægte, men når hun er stående er hendes røv virkeligt slasket og buttet. Ud fra billederne troede jeg Vanessa var 10cm højere end Kitty, men de er lige høje(lave). Det skyldes nok Kitty har virkeligt små proportioner.

Det var min egen fejl med at bruge penge på dem trods knap så gode anmeldelser af Kitty og Nathasa. Samt at jeg dengang brugte 400 kr. til et kold Kitty. Brug penge på andre piger. Jeg har lært mine lektier og 1000 kr. fattigere i sidste uge. Kitty er måske 400 kr. værd men ikke mere. Synd, for Kitty har ellers et fantastisk krop.

Go pinse derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er meget enig. Besøgte Kitty for et par måneder siden - egentlig en ganske venlig pige, men hende evner som massagepige (....eller glæde ved?) er ikke imponerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kitty er anmeldt før, har selv været der da hun huserede i frederikssund. Hun er temmelig uengageret ja, men lille og petit og har en temmelig billig pris hvis trykket lige skal tages.

Men det ville være dumt at købe lang tid her, da indlevelse ikke lige er hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det ser ud til at Kitty prøver sig med et nyt navn - nu hedder hun Mandy: http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=20641

Tvivler på at det nye navn gør oplevelsen bedre (jeg var ikke begejstret da hun hed Kitty)

Call

Jeg har lige besøgt hende. Service er ikke blevet bedre.

Jeg er stadig vild med hendes krop.

Men i dag da jeg stødte igennem gjorde det vist ondt på hende og hun kaldte mig "idiota" :-)

Crazy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...